2013.01.14. 20:21 | Szerző: -Ani-

Végre itt is felvette tündöklő fehér ruháját a tél, reggelre menyegzői pompában ünnepelt az egész táj. Imádom! Mit bánom én a sok hólapátolást, még a derekam is meggyógyult! Persze ilyenkor félti az ember úton lévő szeretteit, én is így voltam vele, amikor Apci hajnalban elindult és a máskor három és félórás út most kettővel megszaporodott. Hála az égnek szerencsésen megérkezett! Vártam délelőtt egy kicsit, hogy csillapodjon a havazás, majd azonnal nekiláttam fotózni, megörökíteni azt, ami sajnos kérész életű, a menyasszonyi fehérből hamarosan özvegyi ruhába bújik a kert. Szürke, borús volt az ég, jobb szerettem volna napfényes, szikrázó képeket lőni, hát ez sikerült....
Fricus.jpgFricikém egy kicsit pipa volt a hóra, elég morci fejjel közlekedett...

fenyő.jpgImádom ezt a fenyőt fényképezni, télen-nyáron gyönyörű! A kert többi része is nagyon szép volt, megtudnám szokni ezt a látványt egész télen.... persze akkor lenne ez tuti, ha az utak szárazak lennének. :)
kert.jpgSzegény madáretető is alig látszott ki a hóból...
madáret.jpgA szomszéd házakat is szeretem nézni, de így kapun belülről is varázslatos a téli pofijuk..
szomszédok.jpgKellett nekünk ekkora ház, vagyis ilyen hosszú! Járda is jár hozzá, amit takarítani kell, frankón végig nyögtem minden lapát havat, főleg, amikor kicsit már tapadós, vizes volt. :)
utca.jpgSzáraz időben sincsenek többen az utcán általában.... :)
utca2.jpgBokrok, havas bokrok... szépek...
kapunál.jpglevéllel vagy anélkül....
bokrok.jpgNem kell ide levél! A japán birs Hókirálynő birodalmában... :)
bokor.jpgBandi szokásos macskacsősz szerepben....
állatkáim.jpgVégül a kedvenc fűzfa... fűzfák... mert ők ketten vannak, örök szerelemben, szerelmesen ölelkeznek már jó pár éve... ♥
fűz.jpgMost is esik a hó.....

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr985018432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jenever 2013.01.15. 06:43:34

Gyönyörű!!!! Igazán ilyen helyen szép a tél :) Bár most nálunk is szép fehér volt minden, de itt egészen más, amikor elkezd olvadni, latyak lenni.

ildsisy 2013.01.15. 08:00:04

Nagyon szép!!!!!!!!!!!!!! Imádom a havas tájat, mindent! Édesek az állatkáid!
Szépet fotóztál! :)

chanson 2013.01.15. 22:50:01

Milyen jók a fotók... Most én is szeretem a fehér tájat, de azért várom már a tavaszt! :-)))

-Ani- 2013.01.16. 12:12:37

@chanson: Köszi! Én a nyarat várom.... valahogy kedvem támadt levetkőzni.. :)))
süti beállítások módosítása