2015.01.03. 22:28 | Szerző: -Ani-

Elsején készítettem a képeket a Celldömölki állomáson, Marcit vártuk...
/szöveg a képek mellett/

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr517039039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jenever 2015.01.04. 07:51:19

Helyes, tedd csak fel a képeket, szívesen nézegetem őket! :)
Hangulatosak ezek is nagyon!

Katici 2015.01.04. 10:25:40

Ez jó ötlet, soha nem lehet tudni, kit mi fog meg. Én pl. pár blogba a képkeresőn keresztül jutottam el és nagyon örültem neki, azóta is követem :)
süti beállítások módosítása