2015.07.27. 22:16 | Szerző: -Ani-

Vigántpetend, Kapolcs, Monostorapáti és Hegyesd felé vettük az irányt. Hegyesden egy aranyos fatornyos templomot fényképeztem, utána jöttek a szinte "járatlan utak"... Micsoda tanyákat láttunk! Gyönyörű házak, hatalmas földekkel, legelésző állatokkal. Sajnos a borús idő, és a távolság miatt nem sok "értékelhető" fotót tudtam ezekről készíteni. A házak az úttól, ha azt útnak lehet nevezni jóval beljebb voltak, és mindenütt kint volt a tábla, mely felhívja az "arra kószáló" figyelmét, hogy magánterület! Jaj, nagyon szép arra a táj!
Sáska, Zalahaláp, Zalahaláp-Kolónia, majd Zalahaláp-Ódörögd, ami mondjuk "két házból áll", és egy lepukkant, mezőgazdasági géproncsokkal teli, talán volt TSZ udvarból, meg egy hajdanán gyönyörű, most teljesen tönkrement kastélyt láttunk, a hatalmas ebek harmincadjára ítélt parkjával. Még a Google térképen sem találod meg, hihetetlen, egy egész délutánt töltöttem a település keresésével... Google maps stb... semmi nem hozott eredményt, pedig ott jártunk a fotók is bizonyítják. Egy olyan kastélyt fotóztam, ami gyönyörű, elhagyatott és a létezésének semmi nyoma sincs a neten, vagyis egy ugyanilyen kíváncsi blogger, mint én, tavaly lefotózta, és szintén azt kérdezi, vajon tud-e valaki, valamit erről a kastélyról. A képek mellé írtam szöveget....

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr497659372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2015.07.31. 19:23:59

Szép képek!!!
És az a kastély... :o :)

-Ani- 2015.08.03. 10:51:11

@ildsisy: Nagyon tetszik nekem is... :)

Jenever 2015.08.04. 19:11:28

Micsoda helyek!
A kastélyért valóban kár!
süti beállítások módosítása