2014.12.02. 13:06 | Szerző: -Ani-

Egyik nap épp a szekrényeket rámoltam, és frissítettem a kis illatzsákocskáimat, közben eszembe jutott, hogy még ezt nem osztottam meg veletek, hátha valaki örülne az ötletnek. Emlékszem lánykoromban az üres kölnis, parfümös üvegeket, az akkor kuriózumnak számító, feketepiacon vásárolt, Fa, Rexona, Irischer frühling, Atlantc szappanokat dugdostuk a ruhák közé, hogy jó illatuk legyen. Majd megérkeztek a különböző jobbnál-jobb öblítők, de még akkor is maradtunk az előző praktikáknál. Aztán kipróbáltam az üzletekben vásárolható szekrényillatosítókat, molyűzőket, de ezek nekem egyáltalán nem tetszettek. A levendulás kis zsákokat,  és a száraz virágszirmos, potpourri párnácskákat váltottam fel nemrég a következőkkel:
Ha van otthon tüll, 10x10-es négyzeteket vágok ki belőlük, ha nincs, akkor nagyon jók a kb. ugyanekkora gézlapok. Ping pong labdányi vattacsomókat sodrok a tenyeremben és ezeket teszem a lapocskák közepébe, jól megöntözöm a kedvenc illatommal, vagy csepegtetek rá illóolajat, összekötöm egy pici szalaggal és már mehet is a szekrénybe. 
A kabátok közé levendula illóolajost teszek a molylepkék miatt..... nem szeretik. A ruhák közé most épp az Oriflame illatmintáimat használom el, ugyanis évekkel ezelőtt néhány hónapig foglalkoztam a tanácsadással, majd két hatalmas szatyor bemutatócsomaggal ajándékoztak meg, ezeket elosztogattam, de az illatminták nagy része megmaradt, most így hasznosítom, autó "zsebében" is nagyszerű egy-egy ilyen (fiús) illattal megöntözött zsákocska.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr456951391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása