2015.04.24. 10:20 | Szerző: -Ani-

"Köszönet azoknak a férfiaknak, akik bántottak. Megtanították nekem, mi az a szerelem. Köszönet azoknak a "barátoknak", akik cserben hagytak. Megtanították, mi az a barátság. Köszönet azoknak az embereknek, akik átvertek. Megtanították, mi az a bizalom. Köszönet azoknak, akik rabolták az időmet. Megtanították nekem, milyen értékes. Köszönet minden egyes embernek, akik valaha fájdalmat okoztak nekem. Megtanítottak értékelni az életet. Megtanították, megtanítottátok nekem, hogy milyen értékes egyetlen perc boldogság is!"

000.jpg

Nem tudom ki a szerző de zseniálisat alkotott!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr587394276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása