2015.04.21. 05:00 | Szerző: -Ani-

Először Gábor fiam készítette el ezt a finomságot, majd elmesélte nekem a receptet.
Hétvégén nekiálltam és rövid időn belül már az asztalon volt a fantasztikus, ínycsiklandó fogás.
Nem kellett hozzá más, csak egy csomag mirelit leveles tészta, dijoni mustár, reszelt sajt, szeletelt bacon, és egy tojás a kenéshez.

mustaros0.JPG


Kinyújtottam a tésztát, persze először hozzámértem a bacont, hogy ne kelljen semmi felesleget levágni belőle. Megkentem mustárral és jó bőségesen megszórtam reszelt sajttal. Kiraktam a szalonnával...

mustaros1.JPG
Óvatosan felcsíkoztam a baconok mentén, a tészta csíkokat megemeltem kicsit és a két végét ellenkező irányba csavartam, megkentem kevés tojássárgájával, és már ugrott is be a sütőbe. Közepes lángon 10-15 perc alatt elkészült.

mustaros2.JPG
Jó lett! Most aztán készíthetem nyakra-főre, mert a fiúknak nagyon ízlett, persze más-más ízekkel fogok kísérletezni... :-)

mustaros3.JPG
Ahogy sütöttem úgy fogyott....
Szóval máskor inkább két csomag tésztában és baconban kell gondolkodni....

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr907385102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása