2015.05.26. 23:35 | Szerző: -Ani-

Rengeteg dolog történt velem, velünk az utóbbi időben, sajnos nem volt időm, kedvem, türelmem blogolni. Dióhéjban elmesélem, és hoztam fényképeket is, igyekszem majd belőlük afféle "Anis" bejegyzést kreálni. :-)

Május 2.-án épp Balcsi felé jártunk félúton, amikor telefonhívást kaptam, hogy Marcit viszi a mentő az Országos Baleseti és Sürgősségi Intézetbe. Budakalászon volt a barátjánál, papucsban kergették egymást a lakásban, Marci belerúgott egy igazi, "békebeli" bútor lábába, és két lábujja szilánkosra, darabokra tört, nyílt töréssel vitte el a mentő. Megműtötték, drótozni kellett az ujjait, szegénykém majdnem tíz órát töltött várakozással a műtéti előkészítőben. Barátai, Sebi és Felícián végig mellette voltak, vasárnap már korán reggel ott voltunk Apcival, és egy egész jó kedvű fiókát találtunk a zord kórteremben. Szerencsére Tamáskám unokatestvére, Zsuzsa a kórházban dolgozik, belgyógyász főorvos, ő sűrűn benézett a gyerkőcünkhöz, és akkor is velünk van, amikor felmegyünk ellenőrzésre. Hétfőn újra felutaztam Bp-re, régi barátnőmnél, Gyöngyinél aludtam Érden, este persze bent voltunk a kórházban és jól megtömtük Marcit mindenféle finomsággal, kedden pedig a fiókámat hazahoztam. Térdig gipszben van a lábikója, mankóval és járókerettel közlekedik, de inkább fekszik... sajna járógipszet nem kaphat szegényke. Hősiesen adja magának hasfalba a trombózis megelőzésére való injekciókat, és türelmesen viseli a "betegségét". Kilencedikén megint némi megpróbáltatás vár Marcusra, újabb műtétre van szükség, amikor kiszedi az orvos a drótokat.

Az iskolában minden rendben van, a hosszú hiányzás ellenére le tudják zárni, egyedül a matek maradt hátra, ma be vittem őt és az aulában (azt hiszem sikeresen) megírta a dolgozatot. Le a kalappal, fantasztikusak a tanárok és az iskola hozzáállása ehhez az egész állapothoz! Nagyon jó iskolát választottunk! :-)

Én közben Celldömölkre a gyönyörű Vulkán fürdőbe járok, TB támogatással (felét fizetem), vízi gyógytornára, masszázsra, és fürcsizni, úszkálni. Áprilisban kezdtem, tizenöt alkalom, hetente kétszer.... jó, jó... csak most néha egy kicsit "el vagyok havazva" emiatt is...

Celldömölkön fotóztam áprilisban..
16.JPG

Címkék: blog szerintem szerintem blog  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr27494678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2015.05.28. 08:04:12

Vártam már a beszámolókat, jobbulást a fiadnak! Neked jó uszikálást, karbantartást! Ez 100% segít több mindenre... puszillak! :)
süti beállítások módosítása