2015.01.12. 23:50 | Szerző: -Ani-

Hányszor de hányszor kapom magam azon, hogy hajnalban alvás helyett a blogomat írom gondolatban. Reggel aztán hullafáradtan suliba indítom Marcit és közben azon rágódom, hogy meg kéne írnom azokat a hajnali gondolatokat…. De mik is voltak azok? Aztán zsupsz egy kicsit vissza az ágyba, vagy a nagy fotelba, újság, könyv és már lőttek is a blogolásnak. Este, ha ideülök „elvisznek a hírportálok az erdőbe”, majd egy kis közösségi oldalon való szánkázás némi zenehallgatással egybekötve és már megint elszaladt az idő. Kutyafáját, pedig az egyik újévi fogadalom volt az idő okos beosztása… gyerekcipőben jár ez a dolog még nálam. Olyan jó lenne, ha feltalálnának valami agyleolvasó, gondolatletöltő szerkentyűt, persze bluetooth megoldással, nekem remek segítség lenne. Nemcsak a hajnali gondolataim miatt, hanem fantasztikusakat szoktam álmodni, és mindig álmodom, ébredés után sajnos legtöbbször csak az érzés marad meg bennem, és halvány képfoszlányok. Áprilisban lesz hét éve, hogy itt blogolok, több mint ezerötszáz bejegyzéssel. Azon töprengtem délután, hogy régebben milyen szorgalmas voltam, élveztem, és különleges feladatnak tartottam a virtuális naplóm vezetését. Mostanában kezdett egy kicsit teher lenni, talán iciripicirit a kötelező dolgokhoz hasonlítanám az érzést...
Nálam pedig csak a szűk családi körben léteznek kötelező dolgok, de azok szent dolgok. A többi kötelezőre meg teszek rá, nem érdekel, engem nem lehet semmire kötelezni! Persze ez a blogkérdésben hülye hasonlat volt, nem is így értem… kicsit elfáradtam. Elfáradtam minden téren, ez az ősz rengeteg váratlan, tőlem idegen dologban bővelkedett…. rányomta a bélyegét rendesen a kedélyállapotomra. Borzasztó, amikor szembesül az ember a ténnyel, hogy a szülője kezd leépülni, az időskor megannyi bajával, súlyos emlékezetzavarokkal…. nem csak nekem nehéz, képzelem neki mennyire….szerdán is orvoshoz rohantam vele.. "Szép időskor, meg az időskor örömei", szokták mondani.... Hm ez lenne az? Nem akarok róla beszélni, hess!
Nemcsak a képzeletbeli blogírásban jeleskedem, mellette állandóan kattintgatom a fényképezőgépemet….
Megint meséljenek csak helyettem a képek….

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr397074819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása