2014.12.10. 23:14 | Szerző: -Ani-

Egy hónappal ezelőtt vettem két kis hajtatott jácint hagymát.  Az egyik napról-napra szebb, és szerintem még növekedni fog. A másik növekedés és virágzás helyett hozott még egy oldalhajtást. Kár, hogy az illatot nem tudom mellékelni a fotó mellé. Isteni, bár vicces így karácsony tájékán ez a csöppnyi tavasz. Ha már a tavaszt említem, egy hónappal ezelőtt a kertben lévő aranyeső bokrunk virágzott, persze nem annyira intenzíven, ahogy azt tavasszal szokta, de egy-egy ágát ellepték a pici, sárga virágok. Van olyan egynyári virágom a balkonládában, amit sajnáltam kiönteni, és idáig ontotta a szebbnél-szebb virágokat, nyáron nem volt ilyen szép. Hm.... Remélem ez az időjárás később nem "bosszulja meg magát", lesz még rendes telünk és szép tavaszunk.

page.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr576973617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása