2015.11.11. 11:03 | Szerző: -Ani-

Azután a király így szól a jobbján állókhoz: „Jöjjetek, Atyám áldottai,  vegyétek birtokba a világ kezdetétől nektek készített országot! Mert éhes voltam és ti ennem adtatok; szomjas voltam, és ti innom adtatok; idegen voltam, s ti befogadtatok; ruhátlan voltam,  és ti  betakartatok; beteg  voltam, és  ti fölkerestetek; börtönben voltam, és ti meglátogattatok!” Erre  megkérdezik tőle az igazak: „Uram, mikor láttunk téged éhezni, hogy enni adtunk  volna neked, vagy szomjazni, hogy inni  adtunk volna? Mikor láttunk  idegenként, hogy befogadtunk  volna, vagy  ruhátlanul, hogy  betakartunk volna  téged? Mikor láttunk betegen vagy börtönben, hogy meglátogattunk volna?” Akkor  a király így  felel: „Bizony,  mondom nektek:  Amit e  legkisebb  testvéreim közül eggyel is tettetek, velem tettétek!”

"Az elkövetkezendő egy  év során világszerte  számos eseménnyel  emlékeznek  meg a ma ünnepelt Szent Márton püspök születésének 1700. évfordulójáról. A jó cselekedetekről és azok  fontosságáról szóló  evangéliumi tanítás  azért került e  napra,  mert  Szent  Márton püspök  életében  is  nagy  szerepet játszott. Életének legismertebb eseménye az volt, hogy a didergő koldussal megosztotta köpenyét, majd pedig éjszakai látomásában Krisztust látta abban a köpenyben, amit  ő adott a  koldusnak."
/Horváth Sándor Napi evangélium részletek/

vinosadyfresko_7398_n.jpg
Könyörületet tanúsíthatunk a tetteinkkel és a szavainkkal, ha odafigyelünk másokra, és ott vagyunk mellettük, amikor szükségük van ránk. A könyörületet ne korlátozzuk csupán a családunkra, a barátainkra vagy az ismerőseinkre, járjunk nyitott szemmel és vegyük észre a rászorulókat. ♥

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr328069854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása