2015.11.20. 09:56 | Szerző: -Ani-

"-Tolom azt az ajtót, amelyikre egyértelműen az van írva, hogy HÚZNI.
- Még jobban nevetek, ha megpróbálom elmagyarázni, hogy micsodán.
- Belépek egy szobába, és elfelejtem, miért mentem.
- Ha számolok, szükségem van az ujjaimra.
- Van, hogy gondolkoznom kell, melyik a jobb és melyik a bal, sőt néha össze is keverem!
- Ha fáj valami, azt eltitkolom azok elől, akiket szeretek.
- A kacérkodás és a huncut nézés a lételemem.
- Azt mondom, ez egy hosszú történet, akkor is... ha nem az.
- Olyan emberekkel is törődöm, akik nem törődnek velem.
- Néha jól esik a "hiszti".
- Mindig megpróbálok még gyorsan megcsinálni valamit, mielőtt sípol a mikro sütő.
- Akkor is figyelek Rád, ha Te nem figyelsz rám..
- Fontos, hogy legyen kihez odabújni ..
- És egy ölelés mindig segít!!"

Nagyon tetszik azért másoltam be ide. Csuda tudja, hogy ki írta, oly sok oldalon szerepel már, én most olvastam először, és teljesen magamra ismertem. :-)

554118_543265179033509_1008387057_n.jpg



A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr798093946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása