2015.07.24. 09:19 | Szerző: -Ani-

Egy új, fantasztikus meditációt éltem át félórával ezelőtt... elengedés és az újrakezdés volt a lényege. Azt hiszem nagyon jól sikerült, tanúsítja a könnyeimtől elázott fejhallgatóm.... fekvő helyzetben kicsit elázott. :)
Hétfőn este próbálkoztam, fáradtság és a meleg miatt nem sikerült, a lényeget végig aludtam, ezért döntöttem a ma reggel mellett.... jó döntés volt. ♥
Mi is passzol ide még ezután?... Candi Staton - Hallelujah dalocskája

heart_shaped_sun.jpg

A zenével kapcsolatban rákerestem itt a blogon, mert úgy rémlett egyszer már beblogoltam... talált, süllyedt!
ITT megnézheted

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr887651218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

medali (törölt) 2015.07.24. 11:22:58

:) Nagyon ismerős az elaludni és az elsírni magad közben. :) Már nem is emlékszem rá igazan, olyan régen volt. Még nagyon sok ilyet kívánok. :)
süti beállítások módosítása