2017.04.05. 22:28 | Szerző: -Ani-

Februárban volt két éve, hogy anya a "másvilágra költözött", Snoopy kutya és Süti cica, árván maradtak, azóta együtt őrzik a házat. Minden nap megyek etetgetni őket, és a melléjük szegődött éhes cicákat, ma is így történt ez, szokásos edény mosás, etetés, friss vizecske, száraz ropi későbbre, szellőztetés, simogatás stb... Snoopy szokatlanul nyűgös volt, sírdogált, föl s alá csoszogott, egyszóval nagyon nyugtalanul viselkedett. Megsajnáltam, találomra felkaptam egy könyvet az átválogatásra váró, két láda könyvkupac tetejéről. Soha nem olvastam még semmit Lakatos Menyhért írásaiból, most először, és nagyszerű könyv került a kezembe. Egy novella, vagy mese, nem is tudom, de csodálatos, hihetetlenül szép, költői megfogalmazásban íródott, igazi szépirodalom. Könyv: A hosszú éjszakák meséi - A paramisák ivadékai. Tudtam amikor a kezembe vettem a könyvet, hogy én ezt ma, most, itt " kivégzem", hisz elég vékonykának bizonyult, tényleg csak 172 oldal. Ki vittem egy párnát, leültem a lépcsőre és olvasni kezdtem. A párnám szélére, a hátam mögé guborodott a cica, majd rövid időn belűl mellém feküdt a teraszra a kutya. Így olvasgattunk egy darabig, aztán kicsit felkerekedett a szél, hűvös lett, csendesen bementem (nehogy felébresszem őket) még egy párnáért Sütinek, és egy takaróért magamnak, majd ott folytattuk ahol abbahagytuk, ők az alvást, én az olvasást. Talán négy óra körül álltam neki, hat órakor harangoztak a templomban, addigra már csak néhány oldalam volt hátra. Kicsit összefagytam, sajnáltam a jó kis barátaimat, hogy véget ért ez a közös móka, és haza kell mennem. Kaptak azért néhány kiengesztelő falatkát, és megfogadtam, hogy lesz még több ilyen olvasgatós délutánunk. 

 image.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr3712404643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása