2015.01.01. 23:24 | Szerző: -Ani-

Ebben az évben igenis megpróbálok....
- Rendszeresen mozogni (folytatni a pilatest, jógát, gyaloglást, túrázást és gerinctornára is szeretnék járni)
- Újra bevezetem a diétás étkezést, ami azt jelenti, hogy nincs cukor, tészta, kenyér és társai! :-(
- Nyelvtanulás! (nem itthon, mert abból megint nem lesz semmi)
- Olvasás, amikor csak van egy fél percem úgy, mint régen, már kiválasztva néhány kötet.
- Időbeosztás! (határidőnaplóval fogok létezni, mert nem megy másképp főleg, ha mindezt megakarom, csinálni, amit itt leírok)
- Rajzolás, hisz azért jártam a kurzusokra, elő a festőállvánnyal és a rajz cuccokkal!
- Utoljára hagytam a legkényesebb dolgot.... folytatom az írást, vagyis újra írni fogok, novellát, regényt... ami sikeredik ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr407030431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jenever 2015.01.02. 07:31:12

Szerintem sikerülni fog, Téged ismerve! :)
És bár én fogadalmat nem tettem, az új évre több olyan dolgot "beterveztem", amit Te is.
Az írásaidat, képeidet nagyon várom!!!

Megvalósító Macska · http://megvalositas.blog.hu/ 2015.01.02. 08:39:24

Nagyon izgalmasan hangzik! :) Rajz és írás, én is várom a műveket! :) Sok sikert!

-Ani- 2015.01.02. 09:29:29

@Jenever: @Megvalósító Macska: No, akkor mindhármunkra "kemény munka" vár! ;-) Majd figyelünk egymásra.... és köszönöm lányok a biztatást, igyekezni fogok. :)♥

Katici 2015.01.04. 10:22:06

Ani, csodállak a céltudatosságodért. Én is sok sikert kívánok!
süti beállítások módosítása