2012.12.11. 22:00 | Szerző: -Ani-

Szombaton Budapesten jártunk, meglátogattuk a gyerekeket, Tamást és Teklát. Késő délután és este a belvárosi adventi vásárok forgatagában gyönyörködtünk.
adventi1.jpg




















Tónival rengeteget fotóztunk, sajnos nekem elég sok kép nem sikerült, kis fényképezőgéppel este nagyon nehéz jó fotókat készíteni.


Nekem és Apcinak a karácsonyi vásáron, és a csavargáson kívül sokkal többet jelentett ez a kirándulás. Nosztalgiázás, egy kicsit "hazatérés".....  Annyira jó néha felmenni, viszont jó onnan haza jönni.... :)
adventi2.jpgSzeretem a belvárost..... itt voltam tanuló, és az első munkahelyem is itt volt...
adventi3.jpgFantasztikus, hogy mennyi embert képes kicsalogatni egy ilyen kirakodó a meleg otthonából, rengetegen sétáltak az utcákon. A cudar hideg ellenére mindenki arcán mosoly ragyogott.
adventi4.jpgImádom a pöttyös bögréket.... csak Budapest felirattal valahogy nekem nem jön be, még akkor sem, ha külföldi lennék, márpedig itt mindegyik feliratozva volt.
adventi5.jpgIsmerős az a fekete rucis fotós pasi.... :)
adventi6.jpgHömpölygő tömeg...
advent7.jpgItt egy mutatványos, marionett bábuval és egy igazi galambbal....
adventi8.jpgA Vörösmarty téren hatalmas "eszem-iszom" sátor. Tetszettek a lámpaburák, befőttes üvegek voltak.
adventi9.jpgHű, micsoda árak voltak mindenütt!! Jó megértem, biztos, hogy a hely is sokba kerül...
adventi10.jpgMajdnem vettem egy ilyen madáretetőt... ez viszont nem volt drága, kétezerért adtak egyet.
adventi11.jpg
adventi12.jpg
adventi13.jpgFényfestés a Gerberaud cukrászda falán. Anyukám itt dolgozott, és innen ment nyugdíjba.
adventi14.jpgJó kis mackóságok! Szembe macit Prézlinek hívták, és olyan édi volt!
adventi15.jpg
adventi16.jpgÉlő szobrok a Váci utcában....
adventi17.jpgIsmerős ez az élő szobor, a fekete sapciban! :) Anno mennyit jártunk munka után a csajokkal az Annába.... nem szörpit ittunk, feszültséglevezetőt. Akkor sok mindent megengedhetett az ember magának, mindenre futotta... egyáltalán nem volt rossz világ a cocializmusban... százszor élhetőbb volt!
adventi18.jpgApci rókafarkas sapciját megnézték a szőrmeárusok. Jó pár éve csináltattam neki karácsonyra. Az adventi vásárban is árultak, de nem olyan szépet mint az övé.... és mennyiért..... majdnem elájultam amikor megláttam...
adventi19.jpgTóni fotója a Vörösmarty térről...
adventi20.jpgFolytatom...
Bécsi advent 2008 /kattints rá/





















A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr354959272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása