2008.12.22. 11:58 | Szerző: -Ani-

Nyakamon a karácsony! Jaj még annyi dolgom van!
Tegnap Bécsben voltunk, csodaszép a rengeteg fény és csillogás este, nagyon jól éreztük magunkat.
Belvárosi fények még nappal

Stephansdom előtt a nagy karácsonyfa

Schönbrunnt napközben láttuk, gyönyörű lehet kivilágítva, sajnos azt nem várhattuk meg.
Ragyogott a délutáni napfényben.

És december végén még mennyire zöld minden....

Adventi vásár volt a kastély udvarán, megkóstoltunk egy-két specialitást, de a legjobb a forró puncs! A városban is volt több helyen, végégjártuk.
Belváros már este....

Tóni rengeteget fotózott, szokás szerint és persze mint profi... most néztem a blogjában....azok a képek! atom.blog.hu/2008/12/22/becs_aranyvasarnap

Ide kattintva pedig galéria nyílik!
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr54836458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jédé 2009.12.10. 20:34:24

Megnéztem én is a tavalyi bécsi képeket a "Vasnépéből,"miket a Tóni csinált. Szuperek, és a konflisos az profi..............mintha én csináltam volna.
süti beállítások módosítása