2011.09.19. 21:16 | Szerző: -Ani-

Az ujjam már rendben, kicsit hámlik, kicsit érzékeny még, de remélem rendben. Főleg azért mert most tényleg nincs idő magamra! Ami a blog címét illeti, most arról írok...
Délután elmentem befizetni a csekkjeimet, utána arra gondoltam benézek Gáborkámhoz..... Még a ház előtt hezitáltam egy kicsit..... miért is? De úgy gondoltam fel kell mennem hozzá. A gyerkőcnek már ki kellett volna nyitnia a boltot, de Ő feküdt az ágyban, rázta a hideg, hasmenés, hányás, indigókék száj, és nagyon rosszul volt. Két barátja elvitte Gáborkámat az ügyeletre, Celldömölkre én maradtam a boltban. Nemsokára hívtak, mentő vitte tovább Szombathelyre, ahol már a Tóni várta. Kapott injekciókat, mivel a vérnyomása 85, és a kiszáradás határán állt. Azóta beszéltem is vele, jobban van, lehet, hogy ételmérgezés.... nem tudni. Holnap megyek hozzá. Sajnos az élet mindig tartogat számunkra meglepetéseket, amik nem biztos, hogy mindig jók. Fő az optimizmus, a hit, és ilyenkor felbecsülhetetlen a család összetartása és a barátok szeretete!

Címkék: blog szerintem  |   | 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr353239466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jenever 2011.09.20. 05:35:37

De jó, hogy arra jártál! Mielőbbi gyógyulást kívánok!!

BartiMagdolna 2011.09.20. 12:20:01

Remélem, már jobban van! :)

ildsisy 2011.09.20. 12:40:01

Hát ez az anyai megérzés!!! Ez az érzés, hirtelen jön, és akkor menni kell!!!
Jobbulást kívánok! puszi :)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.09.20. 12:45:25

az anyai megérzés az kemény dolog. Jobbulást a fiókának...

jazoli 2011.09.20. 12:48:58

Működik.
Jobbulást!

-Ani- 2011.09.20. 20:35:41

@Vegi Manó: @ildsisy: @csacse: @jazoli: Köszönöm Drága Barátaim! Jobban van, megy az infúzió, vizsgálatok folynak...

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.09.22. 11:04:51

Min múlnak dolgok! Volt mikor édesapámat is az mentette meg, hogy a családból valaki rátalált, mert az alacsony vércukorszintje miatt már eszméletlen volt. Aztán most mégis elment. Tegnap temettük.

-Ani- 2011.09.22. 20:22:20

@zoltan1: Részvétem Zoli! Légy erős, álljatok az anyukátok mellé, segítsetek neki átvészelni ezeket a nagyon nehéz időket.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.09.23. 21:56:39

@-Ani-: Szerencsére úgy néz ki, Anya jól bírja. Igaz nyugtatót szed, de derűs, dolgos. Nagymamámnak nehezebb, de őt segítik a zalai rokjonok, hála az Istennek. Átvészeljük, azt hiszem.
süti beállítások módosítása