2010.12.16. 18:55 | Szerző: -Ani-

Nem sok időm van mostanában, minden percem be van osztva. A ház belül majdnem teljesen feldíszítve, tegnap a már meglévő ajándékokat becsomagoltam, kötögetek stb.(itt nem mutathatom meg miket készítek, mert akkor oda a meglepetés)

Tegnap a karácsonyfát is megvásároltam 1,80 m magas, idén fejtörést fog okozni a fa elhelyezése, a régi üllőgarnitúra pikk-pakk arrébb rakható volt, az újat szerelgetni kell. Holnap megyek Szombathelyre a halat megvenni, és talán a karácsonyi bevásárlással is végzek. És holnap készül velem egy riport a Vas Népe napilapba, nem a Tóni keze van benne! Kolléganője, Ildikó keresett meg a múlthéten, hogy szeretne velem egy riportot készíteni a megjelent novellám ürügyén, ráadásul azt sem a fiókámtól tudta meg. Nagyon izgi!
Marcit reggel viszem vissza az orvoshoz, mégsem engedtem szerdán suliba. Ma már annyira jól van, hogy komoly csatákat vívunk, óránként könyörög, mert el akar menni „haverozni”. Megoldottuk, ide jöttek a barátok.
Minden évben feladtam egy rakás karácsonyi képeslapot, idén úgy döntöttem nem teszem. Vagyis csak azoknak küldök, akiket tényleg szeretek. Tacival épp erről beszélgettem a napokban Skype-on. Hosszú évek során elértem a bölcsülésnek ama formáját, hogy kijelenthetem nem pazarlom a szeretetemet, figyelmességemet azokra, akik nem fontosak számomra. Bár jöttem volna rá előbb! Érdemes elgondolkodni rajta, családban is lehetnek olyan emberek, akiket nem szeretünk, de mégis valami módon tartjuk velük a kapcsolatot, erőlködünk, áldott ünnepeket kívánunk nekik, ráadásul sok szeretettel. Minek? Miért? Mi értelme? A sok hűhó, amit képmutatásból teszünk, elveszi azt az időt, energiát, amit azokra kéne fordítani, akik a legfontosabbak számunkra, és ebben bennfoglaltatnak a jó barátaink is! Újév, új élet! Keményítek, végül is az őszinteség egy része. Sajnos teljesen igazmondóvá nem válhatunk, mert akkor iszonyú sok ellenséget gyűjtenénk össze. Hű mi lenne, ha egy nap arra ébrednénk, hogy csak igaz szó jön ki a szájunkon! Lehet asszociálni… szolgáltatóiparban, főnök előtt stb. kívülállóknak tuti vicces lenne…. :) 
Apciékat a főnöke idén is kirándulni vitte, mint tavaly. Akkor Salzburgban, a Hangárban jártak, amit nyáron Tamáskám nekünk is megmutatott.
szerintem.blog.hu/2010/07/28/hangar_7_salzburg
Idén a Stiegl sörgyárban voltak, evés-ivás, nézelődés, és még 23.-án karácsonyi vacsival is megvendégeli őket a főnök, ami jó magyaros lesz, magyar ételekkel, Apci lesz a szakács. Magyar lesz, az alapanyag innen megy az összes hal a halászléhez, rántott pontyhoz.







Címkék: blog szerintem  |   | 14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr92520307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.12.16. 20:20:48

a hálás feladat mindig engem ér,hogy kisjányom írd már meg a képeslapokat (Anyukám).Na szóval Anyukámnak van 11 tesója bizony,mamámék nem tétlenkedtek egyem is meg a drágaszívét,nem él már sajnos egy nagyszülőm se,de nagyon sok szép emléket feltudok idézni:),Szóval megírtam a lapokat,kerestem szép verseket is,bár anyáéknak talán ketten ha írnak még,pont ma beszéltük,hogy szerintem lusták venni,írni,postán ácsorogni,mindegy én holnap feladom:).Apropó véletlen nem írnád meg a címedet,mittudomén facebookon üzenetbe vagy valahogy.:)igen szeretnék küldeni lapot:).(Na jó próbáltam keresgélni,nem akartam ezt így közvetlenül kérni:).

-Ani- 2010.12.16. 21:03:58

Andi aranyos vagy! Köszönöm! Mindjárt elküldöm. :))) Különben tök jó lehet az a sok tesó, nagynéni-nagybácsi főleg akkor, ha szeretitek egymást. :) Én is szeretném a nagynéni-nagybácsikat de ahogy telt az idő úgy tudtam meg a sok "ganajságot". :)

Törzsvendég:-) 2010.12.16. 21:11:41

@-Ani-: Amig élt a mamám és a tatám addig összejárt a népes család,mamánál szalagáré volt a fán meg arany dió és fényes alma és pattogatott kukoricából fűzött girland.:)Valamiért nem nagyon tarjuk a kapcsolatot,mindenki elvan mint a befőtt a saját ügyes-bajos dolgával.Mondtam anyának egyszer felkeresem az összes rokonom:),na az nem lenne semmi.

-Ani- 2010.12.16. 21:28:14

@Törzsvendég:-): Amíg élt a pesti nagymamám ott is mindig összejött a család, szerettem ott lenni, de aztán meghalt és véget ért az egész. Utána Érden az anyósoméknál volt ugyanez, aztán ők is meghaltak. Most itt a mi kis családunkat, gyerekeinket és az egy szem nagyit, anyukámat én látom vendégül. Próbálok szép és felejthetetlen karácsonyokat csinálni, mint az elődeim. :))

Törzsvendég:-) 2010.12.16. 21:55:16

Igaz szó,húú hátha még olyan lenne,hogy belátnánk a másik ember gondolatába,hogy épp mit gondol,az lenne ám csak a tuti:).El szoktam játszani ezzel a gondolattal,hogy mi lenne ha a egyik ember olvasna a másik gondolataiba,belelátna,áááá de nem lenne jó.:)

-Ani- 2010.12.16. 22:02:24

@Törzsvendég:-): Én is szoktam rajta gondolkodni, hú nagyon gáz lenne! És ha tudnánk róla, tuti akkor jönne be minden nem odavaló gondolat.... mert ez így szokott lenni, ha nem akarom, akkor azért is. :)))

kicsi bogár 2010.12.17. 10:24:43

Évek óta már nem írok képeslapokat!!! Interneten keresztül vagy mobilon sms formában kívánok mindenkinek kellemes ünnepeket! 3 éve még a blogjaimban is kívánok mindenkinek minden szépet és jót... :)

jazoli 2010.12.17. 18:22:12

Ez a Marci gyerek sokban "hajaz" a mi fiunkra, Sebestyénre. A miénk (is?) el van rendesen kényeztetve.
Ma vettünk mi is halat. A feleségem nagyon szereti. Kb. 14 kilót:))
Persze nagy a família:)
Gratu a riporthoz!

-Ani- 2010.12.17. 22:37:45

@jazoli: A gratut köszönöm! :) Két hatalmas pontyot vettem itthoni használatra :))) volt is Apcinak vele egy kis dolga. :) Marcit kiírta a doki, nem is láttam egész nap! :)

nemiswan 2010.12.18. 02:24:23

Én még szinte semmit vettem,nem készültem..nincs karácsonyi hangulatom...Mióta anyuék nincsenek,azóta nem írok képeslapot.Neten kapok,és küldök.
Szép a díszítés,tecc:)

jazoli 2010.12.18. 11:22:14

@-Ani-: 2ponty...3 háromkilós amúr...meg egy szatyor kárász:))

jazoli 2010.12.18. 11:23:05

@nemiswan: én is hasonlóképpen mint Te...csak én éjszaka alszom:))

nemiswan 2010.12.18. 13:03:35

@jazoli: A mindenit,ez nem semmi!:)) ebből lehet egy jó lét készíteni,meg rántani..fokhagymás-paprikás lisztben megforgatott,kisütött amúr :P
Valamit én is alszom éjszaka,onnan tudom,hogy szoktam álmodni:))

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.12.20. 05:40:09

Fene tudja, én lehet, hogy erőlködnék, hogy legyen valami azokból a kapcsolatokból... Persze ezer lapot ezért nem írnék. )Pl egyet sem szoktam.) De lehet, neked volt igazad, és ideje volt szelektálni, kinek is küldesz lapot.
süti beállítások módosítása