2010.11.06. 19:52 | Szerző: -Ani-

Egész héten a szombati „zsibire gyúrtam”. Beoltottam Orsit is. Szülei, Endre és Marika pont ezen a hétvégén készültek lejönni Pestről a vidéki házukba, jelezték, hogy szívesen velünk tartanak. Kicsit ködös volt reggel az idő, de Szombathelyre érve már sütött a Nap. Felvettük Tónit, aki Oberwart közelében azon filózott, hogy meg kellett volna nézni a neten, lesz-e bolhapiac, mert néha előfordul, hogy valamilyen bemutató, vásár, expo miatt elmarad. Bumm! És bejött! Tényleg elmaradt, jövő héten lesz, ma egészséges életmóddal kapcsolatos vásár, és kiállítás volt. Kicsit csalódtunk, nekem a „főszervezőnek” még a hajam is lángolt a pipától. Nem hagytuk a kedvünk szegni, hamar feltaláltuk magunkat, jó társaságnak, szép időben és megannyi látnivaló mellett ez nem volt probléma. Körülnéztünk itt-ott-amott, aztán az Einkaufszentrum Oberwart (EO) plázában ittunk egy jó kávét, ettünk fincsi fagyit, és persze ami kihagyhatatlan, (a nőknek) lankasztottuk vásárlási lázunkat, egy iciri-picirit shopingoltunk is. Jól éreztük magunkat, jót csavarogtunk, nagyon jól sikerült ez a nap!
Így lett a bolhából elefánt.... bolhapiacból Európa legnagyobb plázája :)

Ilyen szép idő volt...




szerintem.blog.hu/2010/03/15/az_oberwarti_tango

szerintem.blog.hu/2009/05/06/mar_megint_zsibi

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr572429081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.11.08. 12:54:55

Oda se neki, az idő jó volt, kicsit szórakoztatok, még sem uncsi. :)

szittyazoli 2010.11.08. 18:40:39

Mélyen együtt érzek Veled (fenébe a hülye egészséges életmóddal :)...én is imádom a zsibvásárt. Időnként a csövik alkalmi. guberált áru piacain szoktam kielégíteni az ebbéli késztetésem.
süti beállítások módosítása