2010.03.15. 10:17 | Szerző: -Ani-

Tudom megint sokáig kihagytam a blogolást, de sokszor olyan nehéz. Egész napomat itt tölthetném a gép előtt, barát blogok olvasása, kommentek, postafiókok, válasz a levelekre, akkor kicsit szétnézni, mi történik a „nagyvilágban”, és még a saját bejegyzést is megcsinálni. Szóval ez nem mindig sikerül, főleg ha nem akarok gépfüggő lenni. Mert bizony van családom, tanulni kell a gyerekkel, akad némi házimunka, szeretek olvasni és túrázni, angoloznom is kell, sőt mindjárt itt a nyár, kicsit tornáznom is, ezért szükségeltetik némi gépmegvonás.:)
Szombaton korán reggel kocsiba pattantam és irány Szombathely! Ragyogó idő volt, sütött a nap, alig voltak az úton, gyönyörűen lehetett haladni. Imádok vezetni, ha az útviszonyok megengedik, bizony nagyon szeretem a sebességet. Egykét nem normális tötyörgőt sajnos most is kifogtam, szerintem volt köztük direkt szőke nőre specializálódott szivató állat, de túljártam annak is az eszén és rekordidő alatt értem Tóni fiamhoz. Megbeszéltük, hogy kicsit körülnézünk Oberwartban. A múlt heti motorkiállítás miatt átszervezték a bolhapiacot erre a szombatra, imádom, fő uticélként szerepelt. Az idő kicsit szeles volt kint, de láttunk rengeteg jó és szép dolgot, vettem is néhány hasznos és haszontalan apróságot. Igazából a fél piacot haza vittem volna szívem szerint., de semmi értelme, porfogónak inkább nem. Piac után következett a másik két nagy kedvencem: Möbelix és Lutz áruházak. Mindig sikerül valamit ezekben is találnom, most is így volt ez, Marcus szobájába vásároltam egy szép kis szőnyeget. Végre olyat, amin nem látszik meg minden szöszmösz, és nem kell egyfolytában porszívóznom. Jól sikerült a shoppingolós kirándulásunk, aminek inkább a nézelődés, beszélgetés, kimozdulás volt a célja nem a vásárlás. Este olyan fáradt voltam, hogy én a bagoly már kilenckor aludtam.













Adolfot is kirakták, kíváncsi lennék ki az, aki megvásárolja. Később láttuk modernebb kiadásban is, "arany" keretezésben a stand központi tárgyaként.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr21840615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2010.03.15. 13:42:42

Szeretek én is ilyen kirakódó vásárban nézelődni,de nem igen vásárolok :) Hitler kép nem tudom,h elkélt -e..:)

jenever 2010.03.15. 20:23:20

itt tényleg jó lehetett még nézelődni is :)
szép estét! :)
süti beállítások módosítása