2014.11.20. 19:35 | Szerző: -Ani-

 - Anya, feldobsz a buszmegállóba már 6:48 van, mindjárt itt a busz?
Na persze, még szép.... különben vihetem Sárvárra, inkább pizsiben ugrás a kocsiba.... vagyis ugorni kéne, de nincs kulcs...
- Jaj Marci, vissza kell mennem, bent hagytam a kocsikulcsot!
Ház kinyit, bemegyek, gyors szétnézés, sehol nincs a kulcs! Úristen! Itt fityeg az ujjamra húzva! De ciki!
Útközben: - Marcus, tudod hol volt a kulcs?
- ???
- A kezemben.

Már nem volt időm a gyerek reakciójára figyelni.... kiraktam (kicsit a buszmegálló előtt) és jött a busz. :-)

Még öt ablak maradt tavalyról, ami nem lett kicserélve.... Kívül marad a régi 120 éves pofil, belül pedig szigetelt, modern ablak.... Bevált, király! Ma ismét jöttek a "mesterek"..
Lezajlott a nagy meló, maradt a sok szutyok...porszívózni kezdek... "Váó, de király, milyen könnyű a porszívó!.... 
És miért nem szedi be harminchatodszorra sem a hülye szemetet?!?

Khm...hm... a gégecső nem volt csatlakoztatva a porszívóhoz, csak úgy húzogattam és dolgozgattam egy-két percig...:-)

laugh.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr206919455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katici 2014.11.20. 21:06:33

Jaj, Ani, magamra ismertem :DD

Megvalósító Macska · http://megvalositas.blog.hu/ 2014.11.23. 19:15:57

:D ilyenek velem is elő szoktak fordulni... :D főleg a konyhában... :D

-Ani- 2014.11.24. 23:05:02

@Megvalósító Macska: nekem is van a konyhai "élményekből" rengeteg...ahogy öregszem úgy szaporodnak a hülyeségeim.... de jókat lehet rajtuk nevetni... :)
süti beállítások módosítása