2008.03.13. 09:59 | Szerző: -Ani-
Egész éjjel esett az eső, most ragyogó idő van, reggel két őzike volt a kertünk végében, virágzik az aranyeső és a japán birs, tele van az utca ibolyával, igazi falusi idill. Talán túl vagyok a tavaszi fáradtságon, idén nagyon megtalált, azt hittem bele pusztulok. Húzós volt a hét idáig, Marci sosem beteg, tavaly nem is hiányoztunk a suliból, most egymás után kétszer betegedett le, láznélküli hatalmas nátha kapta el. Ma mentünk a héten először suliba. No és itt jön be Murphy, egész héten alhattam volna reggel, de nem tudtam, minden bajom volt, beleakadt a körmöm a szatén ágyneműbe, és az idegesített, ugatott a kutya, rosszat álmodtam, mindenféle nyalánkság csak, azért mert nem kellett korán kelni. Bezzeg ma! A férjem mielőtt dolgozni ment, megsimizett és megkérdezte felhúzza-e az órát, lassan kelnem kell. Onnantól az én ágyacskám volt a legpuhább, legfinomabb a világon, úgy tudtam volna még aludni, hogy azt el sem mondhatom! Utolsó percig húztam az időt a felkeléssel, félig alva csináltam mindent, igazán az autóban ébredtem fel, a német szavakat gyakoroltuk az úton, szerintem a felét nem is hallottam, 7.40-kor csengetnek be, 7.35-re be is értünk.
Hazafelé már nem volt gond, megfogadtam, hogy magammal hordom a fényképezőgépet, és rögtön fel teszem a gépre a csodákat amiket látok, ma is fotózhattam volna egy ilyet. Gyönyörű felhő lebegett, mint valami füst a hegy felett, ahogy beértem a faluba még mindig ott volt, egész közelről láttam, de felmentem még a „nagyobbik fiókámhoz” pár percre, mire lejöttem eltűnt, a kapuból is lefényképezhettem volna. Így jártam! Az álmosságom is elment vadászni, pedig akár visszafekhettem volna egy kicsit, de az nem az én formám, inkább megírom a mai bejegyzésem. Tavaly ilyenkor indultam a minket körül ölelő erdőkbe szép nagy, olykor 15 km-es túrákra egyik barátunkkal, Berci kutyánkkal és az anyukám is néha velünk jött, aki korát meghazudtoló frissességgel járta az erdőt velünk. A Camino-ra gyúrtam, egy hajszál választott el, hogy elinduljak, feliratkoztam minden fórumra, sokat olvastam róla stb. és valaki útitársat keresett, két hét volt a repülőgép indulásáig, hezitáltam keményen, bevallom. Jó, hogy nem mentem el, nem bírtam volna végig csinálni, nagyon kényes vagyok, és sokszor fájnak a lábaim. Sajnálom, Shirley MacLaine könyve hozta meg hozzá a kedvemet jó pár évvel ezelőtt, szeretném azt az önmagamat megtalálni, amit ez az út kínál, és oly sok embernek segített. Talán, majd egyszer. Annyi mindent „megfogadtam” januárban: tornázni kéne, túrázni, itt röhög a Taxus Learning, tanulni kéne, azt a kis angolt, ami a fejemben van, tökélyre fejleszteni, elkezdtem egy könyvet írni, folytatni kéne….Az idő rohan, én meg úszok vele! Elúszok, tele vagyok „parával”, kételyekkel, no azért jó az a Camino! Hallgattam nemrég egy meditációs cd-t, hű mekkora baromság volt benne! Minden frankón ment addig, míg ahhoz a részhez értünk, hogy:- Emeljük a fény felé családtagunkat, akinek a legnagyobb szüksége van rá (ez még rendben), most emeljük Magyarország vezetőit, emeljük fel a Kárpát-medence vezetőit. Emelje a rosseb! Vége lett rögtön a meditálásomnak, ekkora marhaságot! Beethoven Holdfény-szonátájára politikusokra gondolni, ez igen! Üdít, frissít, zenére tovább gondolhatod és egy vadvirágos réten, körbe táncolhatsz, ugrándozhatsz, Orbánnal, Gyurcsánnyal, és a többiekkel, fejükön gyermekláncfű koszorú, igazán kellemes! Könyv mellé járt ez a cd, nyugodtan beküldhetném Fábry design centerébe, oda való! Ha azt gondolja valaki, de ráérek, nincs igaza mert ezek kicsippentett percek, nekem is van sok feladatom. Ennyi volt a mese mára, zárul Ani mókatára.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr81474757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.11.16. 06:19:59

Én is olvastam a könyvet:),mikor indulunk?:)

-Ani- 2010.11.16. 06:26:08

@Törzsvendég:-): Nem ér.... még a végén újra gondolkodóba esem! :)

Törzsvendég:-) 2010.11.16. 11:48:11

Nekem nagy álmom a Camino:).Egyébként először ebben a könyvebn találkoztam vele:
mek.oszk.hu/03500/03520/
Amúgy iszonyat jó könyv,meg van afolytattása is csak még azt nem olvastam,kicsit lehúzós,mondjuk a Sárkányos lány sem egy romantikus leányregény,de nagyon megfogott,csak épp nagy lelkierő kell hozzá,szóval ha valaki maga alatt van ne nagyon olvassa.

Amúgy meg szép napot!:)
UI:nem emlkészem most az álmomra.
süti beállítások módosítása