2014.10.08. 00:01 | Szerző: -Ani-

Visszanéztem a blogomat..... és rájöttem, hogy én csak.... én egy nő, egy igazi nő vagyok......aki semmi mást nem akar....csak nő lenni.... szeretni és szeretve lenni.... a többi...hm... a többi.... nem is tudom... de az is én vagyok... Ezt az örökzöld slágert érzem idevalónak, ha nem is az óceán választ el minket hét közben.... de sokszor nagyon olyannak tűnik.... Én édes másik felem nagyon hiányzol! :-)


Barbra Streisand: Szerelmes nő
 
Az élet csak egy pillanat a világűrben
Amikor szertefoszlik egy álom
Magányosabb hellyé válik a világ
Búcsút intek a reggelnek
De mélyen legbelül
Sosem értjük, miért kell így lennie
 
Egyenes és hosszú az út
Amikor két szempár összetalálkozik
És az érzések erősek
Kimerészkedek rejtekemből
Csetlek-botlok
De mindenem neked adom
 
Refrén:
Szerelmes nő vagyok
És bármit megtennék
Hogy az életem részévé válj
És örökre velem maradj
Ezért küzdök
Újra és újra
Mit művelek?
 
Örökre az enyém vagy
Ha szerelmes vagy, megáll az idő
Mindent elterveztek a kezdetektől
Hogy te és én
Egymás szívében élünk majd
 
Elválaszthat minket az óceán
De érzed a szerelmemet
Hallom, amit mondasz
Sosem válhat hazugsággá az igazság
Csetlek-botlok
De mindenem neked adom
 
Refrén
 
Szerelmes nő vagyok
S hozzád szólok
Tudod, hogyan érzel
Mit tehet egy nő?
Ezért küzdök
Újra és újra





Forrás:
  http://www.hotdog.hu/dalszovegek_magyarul/a-c/barbra-streisand-woman-in-love

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr406768933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása