2014.07.30. 17:26 | Szerző: -Ani-

Hétvégén egy kellemes, kis baráti összejövetel volt nálunk.....semmi apropóból, (titokban akartam tartani a névnapomat, és a szülinapomat) csak egy kis dumcsi, iszogatás és husi sütögetés volt a cél.
Nagyon szupira sikerült, Apci volt a séf, én a kukta... remélem mindenki jól érezte magát, és nemsokára ismétlés lesz.
Mindenki meglepődött, én is :-) amikor Tomi barátunktól kaptam egy szép "szülinapi csokrocskát", valahonnan megtudta... nagyon szép, lefotóztam! :-)

page.jpg


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr836560005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása