2014.07.08. 22:25 | Szerző: -Ani-

Marcus Balcsin szorgoskodik, azóta mi is sűrűbben nyaralgatunk. :-) Családunk "másik felével" Teklával és Tamásékkal is könnyebb volt a szabadság alatti találka.

marc.jpg
Pénteken lencsevégre kaptam a parton egy hattyúcsaládot. Marci mesélte, hogy a kis család néha ott vendégeskedik náluk a büfében. Kicsit ciki, mert némi nemkívánatos nyomokat hagynak maguk után.. :-)

hattyúk1.jpg


hattyúk3.jpg
hattyúk2.jpg

Közben, amikor itthon vagyok, sok a tennivaló..... és beindult a "lekvár gyár". Múlt héten húsz kilogramm sárgabarackot vettem és abból készült a finomság, mondván nagy a család..... Majd hétvégén ajándékba is kaptunk, de már csak nagy üvegem volt, húsz üveg lett belőle. Mivel én forró vízbe mártom és hámozom, mag és héj nélkül összesen huszonöt kiló barackból főztem lekvárt. Huh! Azért kicsit..... elfáradtam, a kezem is alig akar rendbe jönni... de sebaj mert, ha jövőre nem terem sárgabarack, nekünk akkor is lesz lekvárunk. :-)

Elindult a képzőművészeti tábor Illés Erikánál, ma rengeteget fotóztam, majd igyekszem minél előbb egy beszámolót készíteni, és felrakni az indára a képeket. Holnap Balcsi járat, Gáborom itthon van és akkor Balaton Sound :-), elviszem Tihanyba, aztán irány Marcushoz, gondolom némi rendrakás a nyaralóban.....vagyis dehogy gondolom, tudom! :-)  Csütörtöktől újra tábor..... szóval sűrű a program...

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr356486249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása