2014.04.24. 22:44 | Szerző: -Ani-

Vajon a gólya, vagy a nyuszi hozta anno a Borit? :-) El is felejtettem megkérdezni..... Nálunk Marcit a nyúl hozta, nagyszombaton született. Egy szó mint száz, fantasztikus szülinapi bulin voltunk hétfőn, Bori szüleinél, Csipkereken. Ej a fránya idő vasfoga, Bori már megint egy évvel idősebb lett! :-) ♥ Néhány fotót készítettem mielőtt még "beesett" a nagy vendégsereg. Először is a kert csábított, annyi szépséget leltem, kattintgattam is, de nem volt képem hozzá (ezért nem is lett) :-), hogy így vendégségben mindent megörökítsek. Ezért képeimen sajnos csak "nyomokban látszódik" a gyönyörűséges dekoráció.

Viszont néhány szóban elpletyizem, hogy több mint tízféle süti volt, és nagyon finomak, csipegettem rendesen. A többi ételről nem is beszélve.... Hm azok a hideg sültek, pestoval, kolbásszal, spenóttal töltöttek! Kati a ház úrnője, nem csak csinos, kedves, de roppant ügyes, és figyelmes vendéglátó. Őt nem is lehetett nagyon lencsevégre kapni, mint a villám, szervírozott, szeletelt, kávét főzött, mosogatott stb. Jól éreztük magunkat, és ezzel a bejegyzéssel is szeretném megköszönni a kedves, szíves vendéglátást. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr326082682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása