2014.04.09. 12:59 | Szerző: -Ani-

Sikítok! Tegnap volt egy hete, hogy Marcit kiengedték a kórházból. Aznap levették tőle újra a vért és elküldték szerológiai vizsgálatra, mert nem tudták, hogy az előző vérvételnél ez miért nem történt meg. Kérték, hogy egy hét múlva érdeklődjek az eredményről. Tegnap hosszú próbálkozás után végre sikerült elérnem őket, utánanéznek, félóra múlva hívjam vissza az infektológiát. Nem sikerült, senki nem vette fel a telefont. Ma reggel újra kezdtem a telefonálgatást, végül félóra különbségekkel, a harmadik nekifutásra sikerült. Elmondtam a mondókámat, majd egy udvarias női hang közölte velem, hogy a vérmintával nem tudják mi történt, tehát a vizsgálat sikertelennek bizonyult. Kérdezgettem, hogy akkor most mit csináljunk, milyen jelentősége van a dolognak? A telefon túloldalán lévő hölgy, válasza a kérdéseimre az volt, hogy a vérvétel jelentősége annyi, hogy megtudjuk, valóban mononukleózisa volt-e a gyereknek, továbbiakban azonban nem tud segíteni, mert ő csak egy adminisztrátor, hívjam fel a gyerkőc háziorvosát és vele beszéljem meg. Gyönyörű! Ez igen, ez a magyar egészségügy! Minden bizalmamat kezdem elveszíteni! Holnap reggel felhívom a doktornőt, és megbeszélem vele a teendőket. A lényeg, hogy jól van a gyerekem.... legalábbis látszólag, bár még kicsit "krákog", sokat fújja az orrát, vérkép ellenőrzésére pedig majd rendszeresen elviszem, és persze holnap személyesen megkeresem a gyermekorvosunkat.
04.10. Most hívtak a kórházból, hogy mégis megvan a lelet, be lehet érte menni. Ez megerősíti a tényt, hogy Mononukleózisa volt a gyereknek.

Tegnap este gyerkőc bejelentette, hogy bedöglött a számítógépe, nem indul, de a billentyűzet is cserére szorul. Őt igazán ez most nem zvarja, mert a telefonján netezget, de engem igen! Ok! Féléves gép, mi lehet a gond? Reggel ahogy elment suliba,"belenéztem"a gépbe, persze, hogy indult, de rögtön jelezte a vírusokat. Tudtam! Tele van szeméttel! Mert minden vackot megnéz, letölt, telepít... Egy-két dolgot megoldottam, karanténba helyeztem stb. Viszont őrületbe kergetett a sok angol "szakduma", venni kéne valami szótárt hozzá, vagy megtanulni "computer englishül", oda kellett vinnem a gép mellé a laptopomat és a fordítóba írogatva próbálkoztam.... Huh! Mondjuk rá, most műkszik rendesen, de lehet, hogy ráfér egy állati nagytakarítás, vagy egy újratelepítés. Szegény Tóni fiam, ha ezt most olvassa, akkor tudja, hogy ez megint valamikor rá vár. :-(

Kíváncsi vagyok, hogy mit fog szülni még a mai nap?

Szülés, apropó most jut eszembe, hogy a cica nemsokára azt fog. Rengeteg macskuszom volt már az életben, mégis aggódva nézek a dolgok elébe. Már elolvastam róla egy csomó cikket, hogy mik az előjelek stb. Jaj, úgy sajnálom szegénykét! Mindent előkészítettem neki, aztán majd csak megtörténik ahogy ez lenni szokott. Utána mindenképpen ivartalaníttatni fogom. Huh, nagy levegő, most kéne egy kis meditálás.... :-)

Angry 2.png




A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr845996581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása