2014.03.21. 07:00 | Szerző: -Ani-

A kardiológusok a legsikeresebb, és egyben legjobbnak minősítették az Egyesült Államokban a DASH (Dietary Approaches to Stop Hypertension=magas vérnyomás elleni) diétát. A szakértők szerint a diéta megfelelő arányban tartalmaz zöldséget, gyümölcsöt, teljes őrlésű gabonát, tejterméket, baromfit, halat és diót. Csökkenthető vele a magas vérnyomás, a szívbetegségek, a stroke és a rákos megbetegedések kockázata. Nem utolsó sorban fantasztikus fogyókúra, mert ez tényleg hatásos. Érdemes ránézni a neten a témával foglalkozó oldalakra. Viszont érdemes szem előtt tartani, hogy nem egy „szélsőséges” diétáról beszélünk, hisz itt sok minden megengedett, a cukor és „fehér liszt” kivételével, szinte mindent lehet fogyasztani, persze fő a mértékletesség! Aki betartja a diétát, annak két hét elteltével tuti, hogy kevesebbet mutat a mérleg, és alacsonyabb vérnyomásértéket mérhet. Az első két hét a megfékező időszak, ekkor el kell hagyni a cukrot, édességeket, tésztaféléket, burgonyát és a rizst. Mindent lehet fogyasztani, tejtermékekben az alacsony zsírtartalmút, az összes zöldségfélét, nem rántva főzeléknek, pürésítéssel, párolva, leveseknek, sütve stb. Mindennap együnk egy félmaroknyi diót, vagy mandulát, és napi 6 dkg hús is engedélyezett. Ezt a diétát csináltam, annyi különbséggel, hogy én nem ettem tejtermékeket, de ettem helyette rizst, és burgonyát különben éhen haltam volna. Nálam a szigorú szakasz sokkal tovább tartott, már élveztem, szerintem ugyanolyan nehéz leszokni róla, mint rászokni. Most már eszem édességet is néha, picit, de kenyeret sosem. Én nem a kilókkal szálltam harcba, hanem az egészségemért ettem, és eszem így, ezért nem is méregettem az adagokat, tehát a mennyiség maradt csak a minőség változott, és természetesen szépen leolvadt az a néhány felesleges kilócska, és zsírpárnácska.... mondjuk rá.... ami megmaradt az már kell. ;)

piramis.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr905871805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása