2013.12.19. 07:00 | Szerző: -Ani-

Dönci cicám egyedül maradt, sajnos Loncika meghalt. (Frici-Öcsi macs mostanában csak kajálni jár haza.)
Egész nap csak lődörög, néha Bandi játszik vele, de az egy ilyen kölyök macskusznak kevés, ezért beszoktam engedni a házba, kap labdát, játékot, és jól nevelt macska módjára elvan körülöttem. Tegnap nagyon elevenében volt, kicsit "bevadult" és addig pofozta a polc tetejéről lelógó virágot, míg az lezuhant és a kaspó összetört. Szerencsére nem virágföldben, hanem egy üveg vízben éldegélt a futó már évek óta, és ez volt beleállítva a kaspóba, így hát csak cserepeket és a vizet kellett feltakarítanom, az üveg megúszta. Hoztam mindjárt egy másikat, az előző cserép tesóját, raktam az üvegbe vizet, és feltettem a polcra..... Nézegettem, hm... nincs rendesen a helyén, mivel magasan volt, és lusta voltam a létrát odavinni, addig piszkáltam, hogy lezúgott ismét az egész, de most minden, az üveg és a virág is összetört. No, akkor ki a nagyobb csínytevő, a Dönci vagy a gazdája? :-)

Döncös.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr185698948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

őszecske 2013.12.19. 09:04:36

:) Mindketten huncutok vagytok... :D

tükörtojás00 (törölt) 2013.12.19. 10:00:18

Elképzeltem magamban a nagy csatázást... csatateret... :D
süti beállítások módosítása