2013.11.07. 20:59 | Szerző: -Ani-

A tegnapi bejegyzésem kint volt az Index-en, és szokás szerint, megint lemaradtam róla! Vagyis véletlenül belenéztem az előbb a statisztikámba, és ott láttam a rengeteg látogatót. A receptes, főzős blogokra szerencsére nem harapnak a trollok. :-)  Hű, nagyon örülök! Idén nem is tudom hányszor, de egy jó párszor kint voltam... :-)
A kommentek mellett ez is egy megerősítés, elismerés, ami olyan jól esik. Ez így van, ugye blogos társaim?

blogolni jó.jpg

Címkék: blog szerintem szerintem blog  |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr515619971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katici 2013.11.08. 07:57:11

Ez igen! Nem véletlenül van így! Gratulálok!

jazoli 2013.11.11. 09:17:43

Pontosan!
Ügyi vagy! :)
süti beállítások módosítása