2013.10.05. 20:53 | Szerző: -Ani-

Előzetes bejelentkezés után, ma felkerestünk Apcival egy természetgyógyászati klinikát, vagyis az ott praktizáló tibeti tanárt, akinél Tamás már öt évvel ezelőtt járt. Fantasztikus! Én nem voltam bejelentkezve, majd a Doktornő megkérdezte, hogy nekem van-e valami problémám, és szeretném e, hogy a Tanár úr megnézzen. Persze igent mondtam, ezt követte egy állapotfelmérés, majd egy csodálatos masszázs kezelés, csontkovácsolás, "ki lett törve" picit a nyakam, az összes alkatrészem, és 20 évet fiatalodva szálltam le a masszázságyról. Ezek után kaptam egy maszkot és oxigénkezelést, el sem tudom mondani, mintha kicseréltek volna úgy hagytam el a rendelőt, és Apci is. Mindkettőnkre vár még néhány kezelés, addig is jó tanácsokkal, és teákkal láttak el bennünket.

Itt jártunk.... találtam egy kis filmet róla....

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr595553032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása