2013.07.16. 19:49 | Szerző: -Ani-

Volt egy kis dolgom ma Celldömölkön, gondoltam, ha már ott vagyok, akkor beugrom a Te**o áruházba, vásárolok egy-két dolgot. Érdekes látvány fogadott, „leüresedett” polcok, a hentes megszűnt, biztonsági őr nuku (na nem mintha nekem hiányozna, de megszoktuk), a két működő pénztárban, két tanuló, és egy középkorú nő, aki épp árufeltöltéssel foglalkozott. Beálltam a pénztárba, kosaramban alig-alig valamicske, nem a megszokott „full”, és elkezdett a lány dolgozni. Szegénykém annyit értett az egészhez, mint én a geofizikához, egyszóval már az elején hülyeségeket művelt. A számla vége közel tizenhatezerkilencszáz forintra rúgott, amitől én majdnem eldobtam a hajamat. Mennyi??!!! Hisz alig vásároltam valamit, nem idegen a téma, mert jóval többet hagyok hetente Sárváron a hipermarket cégüknél, de akkor „rendesen vásárolok”. Kértem, hogy hívjon azonnal hozzáértő „felnőtt” segítséget. Beviharzott az árut pakolászó középkorú, aki először addig-addig bénázott, amíg azt nem mondtam, hogy: - Be kapom a seggem, ha ez itt tízezernél többe kerül! Nem fizetem ki, kirámolom a kocsit, és sec-perc alatt fejben összeadom az áruk értékét! (verhetetlen vagyok a fejben összeadásban) Gyorsan összeadtam, csak bámultak, majd lenullázta a „nagykorú” a pénztárgépet és újra kezdték. Potom nyolcezer forinttal akartak megkárosítani, ez majdnem a számla fele volt, mivel kilencezret fizettem. Pontgyűjtő füzetes akciós termékek is voltak köztük, amit „fingjuk” nem volt, hogy kell levonni, ráadásul nem azt ütötték be, amit kellett, a drágábbat számolták, kétszer elrohant az idősebb, talán valakitől kérdezni. Anya azt mondta kicsit lila voltam, és lüktetett a nyakamon az ér, nagyon izgult, hogy rosszul leszek. Nem, nem lettem volna, mert inkább otthagyom az egészet. A másik kasszánál ugyanekkora sor állt, ugyanígy szenvedett a pénztáros kislány. Én az „enyémet” nyugtattam, nem bántottam szegényt, mondtam neki, hogy ne remegjen, ne izguljon, ez nem az ő hibája, hanem a vezetőségé. „Bedobnak a mélyvízbe” csúcsidőben gyakorlott pénztáros felügyelete nélkül tanulókat, szép nem mondom! Én már azt is merem feltételezni, hogy a rutinos dolgozók nem a nyári szabadságukat töltik…. Nincsenek is, mert most tanulókat foglalkoztatnak „félpénzért”, majd szeptembertől újra lesz munkás felvétel. Senki nem jött hozzám elnézést kérni, ezek szerint senki nem figyelte a dolgot…Ha elcsentem volna egy tábla csokit, látta volna a kamera, biztos előkerült volna a főnök, jöttek volna a rendőrök és meghurcoltak volna csúnyán érte. (tiszta sor) De így, hogy ők akartak átverni, és ráadásul egy „nagyon jó” vásárlójukat és ilyen bizarr összeggel megkárosítani, még elnézést sem kértek. Szégyellheti magát a nagy áruházlánc! Azért írtam le, mert legyen ez tanulság mindenkinek, hogy nem árt odafigyelni! Nem mindenhol botlunk hozzáértés nélküli laikusokba, elég az, hogy meleg van, már ettől hajlamosak az emberek a szétszórtságra.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr925408619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2013.07.18. 17:56:54

Ani drága akkor a postcrossing neked való lenne (ismered?,lehet igen),én fent vagyok igaz már rég küldtem:).Imádok küldeni,kapni.
www.postcrossing.com/
Nem sokat küldtem csak 6 db-t és 7 db-t kaptam:)
www.postcrossing.com/receivedPostcards

Törzsvendég:-) 2013.07.18. 17:57:33

Na ez félre ment,a képeslapos bejegyzéshez akartam.:)
süti beállítások módosítása