2013.07.02. 16:30 | Szerző: -Ani-

A Ponte Vecchio  hídon keresztül vezet egy folyosó, ami összeköti a Pitti-palotát az Uffizi galériával, ezzel fejeztem be előző bejegyzésemet.

fir1.jpg
A híd oldalaira fecskefészekként kis műhelyek lettek építve, ahol aranyművesek dolgoztak, és dolgoznak ma is. Erről a jellegzetességéről lett világhíres az Aranyművesek hídja.


fir2.jpg

Nos, akkor jöjjenek a bájos hidacskáról a képek, a hídról mely teljesen rabul ejtette a szívemet, csöpp üzleteivel, pici ablakocskákkal, virágokkal...

fir3.jpg
Rengeteg fotót készítettem, aki szereti az ékszereket, hát itt elájulna a gyönyörűségtől. :) Én inkább a régi épületeket, ablakokat szeretem, én azoktól ájultam el.


fir4.jpg
Gondolkodtam rajta, hogy vajon az üzletek felett ezeket a kis helységeket vajon mire használják?


fir5.jpg
Átpillantva a másik hídra, azon is átmentünk, onnan is készült kép erről a hídról.


fir6.jpg
Belül a boltok valami csodák, minden ragyog, minden fényűző, még a páncélszekrények is fantasztikusak. Azokat nem mertem lefényképezni csak kívülről egyet-kettőt, itthon kinagyítva nézegetem őket. :)

fir7.jpg
Még Marcust is lenyűgözte a látvány...


fir8.jpg
Szerintem azért több volt a nézelődő, mint a vásárló.


fir9.jpg
És azok a kis tetők, nem tudok minden képet ide betenni sajnos... majd az Indára, de oda se mind, hisz több száz fotó készült...


fir10.jpg
fir11.jpg
Ki pillantva egy "résen", onnan jöttünk...


fir12.jpg
és itt a vége az üzleteknek.


fir13.jpg
Innen megint belecsöppentünk a firenzei utcák hétköznapi forgatagába, az is nagyon érdekes. Bár ugyanolyan két lábon járó emberek mint mi, de micsoda temperamentum! Látszik ki az olasz még turistában is. :)


fir14.jpg
Egy kis gyaloglás után már a másik hídról....


fir15.jpg
Aztán újra be a város egy másik részébe, közben persze ittunk kávécskát, a kajálást későbbre tettük, mert nem tudtunk volna utána már semmit csinálni, nemhogy ennyit gyalogolni. Nem akartunk semmit kihagyni...


fir16.jpg
fir17.jpg
Bármerre néztem, mindenhol festett valaki.... mert itt annyi szépség van, amit e-képen érdemes megörökíteni.


fir18.jpg
Ez az utca telis-tele volt a legdrágább márkákat képviselő üzletekkel...


fir19.jpg
Micsoda épületben, és minő táblácskán feltüntetve az Armani Junior :)


fir20.jpg
fir21.jpg
Ez az épület a Palazzo Strozzi... nem is tudom... azt hiszem nem csak két oldalon lehetett belőle kijutni... hanem négy...


fir22.jpg
fir23.jpg
Mario Luca Giusti munkája.... nem üveg, műanyag, és nem tudom igazán mit is akart jelképezni, csak olaszul volt kiírva, és az is szűkszavúan... itthon hiába próbálkoztam vele... neten lehet keresgélni...


fir25.jpg
"Arcone" diadalív melynek valami olyasmit jelent a felirata, hogy kapu a jövőbe...a régi városrész kikerült a nyomorból...


fir26.jpg
fir24.jpg
Itt is festők mindenütt..


fir27.jpg
és utcai árus hegyek...


fir28.jpg
fir29.jpg
fir30.jpg
Találtam egy vicces boltot, a tulaj is nagyon murisan nézett ki. Egy bolondos ruhába öltözött öregapó..


fir31.jpg
Jaj, nem tudom abbahagyni, még, még annyi mindent kéne feltenni és írni róla!!

fir32.jpg
Többi kép az Indán. :) Rengeteget tudnék még mesélni, de elfáradtam... Gyönyörű, aki teheti menjen el, és nézze meg ezt a csodaszép várost. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr895387875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2013.07.04. 08:00:03

Két napja csak téged nézlek, olvaslak szabadidőmben! :)

-Ani- 2013.07.04. 20:25:11

@ildsisy: Örülök, nagyon, nagyon! Köszönöm, nem hiába dolgozom a blogommal.... :)♥♥

Katici 2013.07.06. 07:30:12

Hú!
(A szó bennakad :-)... )
süti beállítások módosítása