2013.06.29. 18:21 | Szerző: -Ani-

Vasárnap korán reggel indultunk.... Úti cél: Olaszország-Toscana
marina7.jpg2300km az autóban, jó pár kilométer a lábunkban, rengeteg élmény a fejünkben, kirobbanó boldogság a lelkünkben... és persze a sok fotó, amiből majd igyekszem felrakni néhányat. Szeretném megosztani veletek egy pici részét, annak a számtalan csodának, amit láttam, és persze remélem segítséget jelentenek majd a bejegyzéseim azoknak, akik szeretnének Olaszország eme szépséges részére utazni. A Booking.com oldalon foglaltam le a szállásunkat Marina di Massában egy hónappal ezelőtt, nagyon megvagyok elégedve. Tényleg minden úgy volt, ahogy ígérték, semmiben nem csalódtunk. Itt a szállodánkról az infó: HOTEL EUROMAR /kattints rá/ a Ligur tengertől tán 200 méterre.
marina1.jpgHárom csillag, de ehhez minden volt, amire csak szüksége lehet egy nyaraló emberfiának, (széf is a szobában) :) nekünk még csodaszép kilátás is, mert a tetőteraszon kaptunk szobát. Egyik oldalon a hatalmas hegyek, másikon a tenger.
marina2.jpgmarina3.jpgEgyedül a Wifi nem akart a szobánkban működni, csak lent a kertben, vagy a társalgóban tudtunk netezni, ami persze abszolút nem hiányzott, csak a Marcusnak. :)
A reggeli svédasztalos, finomság "hegyekkel", sok helyi különlegességgel, frissen facsart narancslé és több fajta kávé. Hű, micsoda kávékat ittunk! A személyzet kedves és figyelmes volt, a tulaj külön odahozta kávéskannában az általunk választott kávét, és hozzá a forró tejet. Ez is azért érdekes, mert az olaszoknak nem vitte oda. :)
Mindennap takarították a szobát, mindent felfrissítettek, soha nem láttuk a takarító személyzetet, csendesen, diszkréten tették a dolgukat, ahogy azt illik.
Általában a reggeli elfogyasztása után indultunk "városnéző körútjainkra", Pisa, Lucca, Firenze, Carrara stb. ezek mind elég közeli városok. Ott ebédeltünk, mindent bejártunk, és késő délután érkeztünk vissza Marina di Massába, ahol fürdőruci, beach, fürdés alkonyodásig, utána esti programként, séta a plázson, és vacsi.
marina6.jpgFantasztikus, gyönyörűséges, szépséges napok voltak! Egyelőre még ott tartok, hogy próbálom feldolgozni az élményt.... Jönnek majd még a képek, sőt az indára is felteszek egy csomót.... csak idő.... idő...kérdése :)

Fotóim az Indán Marina Di Massa /kattints rá/

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2013.06.29. 18:51:02

Már vártam a képeket, és a beszámolót, sajnos még nem jártam errefelé. Nagyon szép helyeken voltatok, és rád fért igazán egy ilyen csodaszép út! De , persze mindnyájatokra! Örülök, hogy jól érezted magad! Szép emlék lesz ez is. Várom a továbbiakat, tudom nem egy perc egy feltöltés... :) puszillak!

-Ani- 2013.06.29. 20:32:29

@ildsisy: Bizony sok idő a feltöltés... :) Puszi majd igyekszem :)

Katici 2013.06.30. 06:28:10

A hosszú útért nem, de az élményért irigyellek :) Várom a fotókat!...bár az eddigi is meggyőzött :)

-Ani- 2013.06.30. 20:19:40

@Katici: Bizony 950 km-t utaztunk odáig... igyekszem a beszámolókkal. :)