2013.06.03. 17:59 | Szerző: -Ani-

Reggel nem az jelent meg, amit szerettem volna, hm... szoktam kicsit előre dolgozni, és azt bedátumozni. Így a tegnapi beszámolót kicsit "lerövidítve" most teszem be.
Tónikám szülinapja volt, amit igazából szombaton ünneplünk, ide fognak jönni a barátai, és egy kis kerti partit rendezünk, majd arról is írok. Ennek ellenére gondoltam, sütök egy olyan sütit, ami a gyerekkorára emlékezteti. Bevallom én másodszor sütöttem meg az életben, ez a "méteres torta", anyósom szokta készíteni. Jól sikerült. És egyszerű, az ember nem is gondolná. :) Receptet itt utólag, ha valakit érdekel, leírom szívesen..
sütik.jpgFinom ebéddel is készültem, bár vacsira érkeztek a gyerkőcök...
kaják.jpgKaraj szeletre halmoztam háromféle reszelt sajtot, majd arra felezett őszibarackot, amit egy szelet gauda sajttal takartam be, majd ugyanezt megcsináltam aszalt sárgabarack és szilvával, burgonyapürével tálaltam. Mexikói pipit is készítettem... igazi Salsa de Tomate Maíz Pollo! Szupi lett minden, csak a gyerek korát ne emlegessük!! :)
espanola.jpgNézegette gyerkőcöm régi, kisbabakorában készült fotóit, majd kérdések tönkelege... elővettem a kis takarót, megmutattam, hogy megvan, az összes rugdalózó és kis ingecske is...
Bevonultak Borival a hálóba fotózni, és elkészült a fantasztikus kép, a felső :)
Tónis anyás.jpgIstenem! Minden a régi, az ágyvég, a takaró.... a piros mintás is megvan, de épp Apci ausztriai lakásában...
Sírnom kell, annyira jó lett a kép! Az én kis-nagy fiam!
Az alsó képről találgathattok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr745342272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2013.06.03. 18:06:11

Nagyon finomakat készítettél ! :) Jajj,de szupi a fotó :D :D
Utólagos boldogat Tóninak! :)
pusszz

-Ani- 2013.06.03. 20:09:12

@nemiswan: @laci bá: Köszi és puszi nektek! :)

Törzsvendég:-) 2013.06.03. 20:20:30

A méteres a kedvencem,húsvétra készítettem én is!

Törzsvendég:-) 2013.06.03. 20:48:19

Mondjuk kíváncsi vagyok a te receptedre is,én pl. puncsos krémmel csinálom.:)Ja még a Tónis képhez annyit nagyon jót mosolyogtam a babás képen,mármint a nagy Tónin ahogy ártatlanul kúszik,nagyon jó kép!:)Meg belegondoltam (azért is röhögök),mi lenne ha én is csináltam volna egy ilyet,ja rólam olyan készült,hogy meztelenül tárogatok a kockás pléden:).

-Ani- 2013.06.03. 21:08:08

@Törzsvendég:-): :) Tóni is válogatott a képek közt... volt egy-két hm.. :) :) most vicces lenne :) Én sima vaníliás krémmel készítettem a sütit. :)

pipulka 2013.06.04. 19:19:38

De jóóó képek! :-D
süti beállítások módosítása