2013.05.29. 06:00 | Szerző: -Ani-

Éjszakába nyúló leckeírásom volt. Igen, jól olvastátok, Szlovákiáról kellett mindenfélét kigyűjtenem, gasztronómiájukról, sörről, népi táncról, népzenéről és mindenről, majd pendrive-ra tenni. Ez volt Marci leckéje. :)
- Anya csináld meg lécci, te jobban tudod, ettől függ az év végi jegyem, naaaaa!
Régen is megírtam egy éjszaka gyerekírással a kötelező olvasmányból az olvasónaplót, írtam, rajzokkal illusztráltam hittan füzeteket, és még sorolhatnám. Aztán mostanában mindig becsúszik valami "kis" galiba, amitől égnek áll a hajam.... Múltkor már helyeseltem az apjának azt a szólását, hogy "inkább széklábat faragtunk volna helyette".. :)
Mitől jó anya egy anya? Mennyit számít a tűrőképessége, egyáltalán számít-e, vagy miben, hogyan mérik?  Röhej, hogy három gyerek után teszek fel magamnak efféle kérdéseket.  Néha komolyan mondom hülyének nézem saját magamat, és joggal..  Hogy miért?.. Azért amiért képtelen vagyok másképp cselekedni! Mert, amit teszek, ahogy teszem, és amit ebből learatok, az mind az én bajom, de mondja már meg valaki, hogyan kell ezt másképp csinálni??! Hogyan lehet "józanul" szeretni, szeretetet adni, és közben következetesnek lenni? Hogy a gyereknek is jó legyen, meg legyen elégedve, és az én lelkem sem szenvedjen csorbát… magyarul megmondva: „A kecske is jóllakjon, és a káposzta is megmaradjon!” Hát ez bizony nagyon nehéz, talán másoknak sem egyszerű, úgy ahogy a „nagykönyvben” van,  nekem sem mindig sikerül. Nem félek, mert már két gyerek felnőtt a szárnyaim alatt, és bizony „ember” lett belőlük, most már szívesen hallgatnak rám, talán, sőt remélem, a „kicsivel” is majd valahogy elboldogulok, csak közben kicsit, néha, megőrülök. Jaj!

Susan Art loft.jpg
Néha nagyon szeretnék egy ilyen mesevonattal elmenni világgá....

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr235320566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2013.05.29. 12:31:23

Pedig a gyerekneveléshez (meg a focihoz) mindenki ért :))
Persze nem egyszerű, ha komolyan veszi az ember. Én mondjuk helyette nem csinálnám meg a leckét, az tuti!

chanson 2013.05.29. 13:08:59

Emlékszem, a legnagyobb másodikos szülői értekezletére, mikor az osztfő elmondta, milyen növényeket kell lepréselni a gyerekeknek, mit kell alá és mellé írni, mire az egyik apuka feltette az ominózus kérdést:
- Mónika, latinul kéred a neveket vagy elég lesz ráírnunk csak magyarul?

kéttojásos 2013.05.29. 13:49:06

Ezek a drága anyukák mit meg nem tesznek a kicsi gyermekeikért! :))na mondjuk leckét én sem írtam helyettük...pedig négy is volt:)

Megkeresnél a blogomon:) Jól van na:))))

-Ani- 2013.05.29. 18:58:06

@jazoli: Az apukák nem is szoktak leckét írni helyettük, inkább megtanítják focizni. :) @chanson: Képben volt rendesen a papa! :) @Nánási Rezső: No, igen... Én is meggondolom legközelebb... mondom ezt mindig... :)

pipulka 2013.05.29. 22:35:31

Beszállhatnék abba az utolsó icipici vagonba? :-)

-Ani- 2013.05.29. 23:26:05

@pipulka: Gyere, szívesen látlak! Irtó jó lesz, elindulunk világot látni, szerencsét próbálni... :) megkóstoljuk az élet vizét, megmásszuk az égig érő fát, felpróbáljuk a hétmérföldet lépő csizmát, bejárjuk a réz-, ezüst- és aranyerdőt. :)

Katici 2013.05.30. 17:53:55

@-Ani-: Jajj, vigyetek magatokkal! Énisénisénis had...!! :)

-Ani- 2013.05.30. 19:18:18

@Katici: Gyere, örülünk neked! :) :)
süti beállítások módosítása