2013.05.27. 15:08 | Szerző: -Ani-

Imádom a bodzát! Olyan gyönyörű! Anyánál rengeteg bodzabokor van, nálunk is van a kertben, akár a menyasszonyok! Hófehérben pompázó tünemények! Szedtem egy jó nagy kosárral bodzaszörpnek, tvaly is készítettem.. ITT írtam róla.
bodza1.jpgBelefényképeztem a kosárba...
bodza2.jpgKinyílt a kertben megint egy csomó virág, köztük a sárga nőszirom is...
sárga.jpgAz én édes rózsám...
rózsi.jpgRaszta virágom is van, szép fekete... :)
raszta virág.jpgBolhán jártunk a hétvégén.... Tamás kijelentette, hogy csak "csetreszt" ne! Naná, hogy de! Ki tud egy ilyen szépségnek ellenállni? Poháralátét és tárolója kerámiából. Kit érdekel, hogy giccses vagy nem, amikor nekem tetszik! :)
söralátét1.jpgKi is próbáltam az előbb.... jól néz ki nem? :)
söralátét2.jpgAmúgy két napja esik az eső, és hideg van. Tegnap begyújtottunk a kandallóba, ma is gondolkozom rajta. Bár a sörnek is van némi fűtő ereje. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr905320531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kéttojásos 2013.05.27. 16:00:42

Nekem is a héten jutott eszembe hogy van sárga nőszirom is....jaj az a csodaszép vörös rózsa! :)
süti beállítások módosítása