2013.05.07. 07:45 | Szerző: -Ani-

Alig aludtam az éjjel valamit.... talán az eső.... nem tudom. Volt időm agyalni dolgokon. Mától kicsit "rendet teszek az életemben". Némi életmód változtatás, marad amit eddig csináltam, mozgás stb. csak rendszerességhez fogok kötni némely dolgokat. Ki iktatok egy csomó mindent, leegyszerűsítek. Talán a blogomon is kicsit.... nem fogok gonoszkodni, az nem rám jellemző.... visszahívom a "régi Anit", írja csak ő tovább a maga módján. No filozofálgatás, azt meghagyom személyesen a barátoknak... A véleményem nem változott.... csak úgy látom helyesnek, ha legalább a felét megtartom magamnak.... olvasóim iránti tiszteletből IS. :) Többet leszek offline, azt hiszem szükségem van némi pihenőre.... Van, hogy besokall az ember, és van,  hogy kicsit túlcsordul a pohár, és mindenből elég lesz.... most magamnak is sokk :) vagyok....

c9398a645721195ca9a5f75095f38919_Dorma-model-straight-on-adj_thumb[1].jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr205285809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kéttojásos 2013.05.07. 09:46:06

Na ez tetszik...mármint hogy írni akarsz és csak írni! Írj! én várom:) De szerintem nem csak én. :)

Ilds. 2013.05.07. 15:44:39

@Philemoon: Én is szeretem ahogy és amiket ír!!!

Ilds. 2013.05.07. 15:45:23

Szia Anikám! Vagyok így én is, evvel az érzéssel, elég sokat... :( de, emlékszel? Vártad a tavaszt! Hát itt van. Örülj neki is... meg az olvasóidnak, akik várnak az újabb történetekre... :)

-Ani- 2013.05.07. 18:04:59

@Philemoon: @Ilds.: Örülök nektek nagyon! :) majd sort kerítek egy-egy novella berakására ide is... csak félek a "lopkovicoktól" :)
süti beállítások módosítása