2013.04.30. 11:41 | Szerző: -Ani-

Már megint zene! Naná! Mert nekem így jó.... :) Van olyan nap, hogy úgy érzem, körülölelném a világot.... aztán van, hogy Viszockijt hallgatok, olvasok pedig nem.... nem is tudom.... mert csak...
"Friss szél a kiválasztottakat
Részegíti, újra él a holt,
Mert nem lélegezhet, élhet az,
Ki szeretni sohasem tanult."

Majd jöhetnek az "önpusztító" többiek....Joplin rekedten üvölti a fülembe... Cry Baby!.... És akkor, ha éppen... magamba öntenék egy fél üveg Chivast, és elszívnék egy csomó cigit.... de egyiket sem teszem... baromság...
Inkább... Beletúrok a nagy "meseládámba", megkeresem azt a virágos jó kedvemet, azt a lengét, amiben oly szabadnak érzem magam. Felkapom magamra a minden szomorúságot átugró topánom, orcámat hatalmas bíbor szívecskés pírral díszítem fel.... mert képes vagyok, változtatni a hülye hangulatomon...Szép napot magamnak, szépet mindenkinek! :)


Lehet zöld az ég és lehet kék a fű
Nekem mindegy, hisz végül is így gyönyörű
A tévedés néha jó
Tudod Amerikába is így jutott el az a hajó

Így én, keresem a feketét a fehérben
Keresem a vonalat a tenyérben
De érzem azt, hogy nekem így jó, jó, jó
Ceruzával rajzolt fantomkép esküszöm, pont mint én!
Hát mit is tettem, bár csak érteném!
Itt járok mégis szabadon én, vonz a veszély!
Bár őrültnek látszom de nézz meg jól, kinek is árthatnék?!

Mert
Lehet zöld az ég és lehet kék a fű
Nekem mindegy, hisz végül is így gyönyörű
A tévedés néha jó
Tudod Amerikába is így jutott el az a hajó

"Rám vigyorog a tükröm oly furcsán néz valamilyen laza trükkel már megint új arcot cserél
De érzem azt hogy nekem így jó, jó, jó
Legurult az égről most a hold, biztosan teljesen tele volt
Velem is megtörtént de nekem így jó, jó, jó
Felnőhetnék csak becsapás, hogy nagynak látsz.
A külsőség is csak kifogás, egy megtévesztő máz.

Mert
Lehet zöld az ég és lehet kék a fű
Nekem mindegy hisz végül is így gyönyörű
A tévedés néha jó
Tudod Amerikába is így jutott el az a hajó

Nem kéne semmit szólnom
A kérdéseim kisbetűkre szórom
Hányszor volt már túl veszélyes ami szívből szólt!

Lehet zöld az ég és lehet kék a fű
Nekem mindegy hisz végül is így gyönyörű
A tévedés néha jó,
tudod Amerikába is így jutott el az a hajó"

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr415254122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kéttojásos 2013.04.30. 20:40:55

nem is Te lennél ha nem így tennél....:)... bár végül is Nekem mindegy, hisz végül is így ....

-Ani- 2013.05.01. 16:01:25

@Rezső Nánási: Igen így van, nem is én lennék... és megoldottam :)
süti beállítások módosítása