2013.04.23. 18:11 | Szerző: -Ani-

Reggel Szombathelyen voltam a Markusovszki kórházban, csont szűrő vizsgálaton. Fél kilencre voltam berendelve, miután nagy nehezen sikerült parkolóhelyet találnom, vettem jegyet jó két órára.... ki tudja...
Aranyosak voltak, azonnal szólítottak, kiderült, hogy nem vagyok "rosszcsont"., minden ok. :) Majd gyorsan kerestem magamnak egy kávéautomatát, és már el sem tudom mondani milyen fantasztikusan jól éreztem magam. Mivel kilenckor kiálltam a parkolóból, megvártam, míg valaki a helyemre akar jönni, ez pár másodperc.... kiugrottam az autóból és gyorsan átadtam nekik a parkolójegyemet. Nem hittek a szemüknek.... kérdezték, hogy mit fizetnek.... mosolyogtam, és már álltam is ki, hogy nyugodtan be tudjanak állni. Nem értem az embereket. Én ezt nem először léptem meg.... miért ne segítsek.... miért ne adjam oda.... szerintem ez tök jó.... én legalább is marha jól érzem magam ettől a gesztustól. :) bár velem ezt még nem játszotta el senki...Sárváron beugrottam a suliba, beszéltem mindazokkal a nagyszünetben, akikkel kellett volna a nyílt napon, itt is csak csupa jó híreket hallottam, Marci megemberelte magát. Ezen kívül volt még "ezer" elintéznivalóm, minden sikerült. :)
Anya persze elkísért, mint mindig.... végig "diszkóztuk" az utat. Majd könnyesre röhögtük magunkat, MERT:
Szúrja egy jó ideje a szemem... bántja a fülem....
DE!!!!!!! NEEEEEM! Gyönyörű dal, mindenhol ez szól napok óta, és forr tőle az agyam... MERT álomszép... lenne, ha nem  így énekelné Rúzsa Magdi! Mi az, hogy szárálem??? mi ez a tájszólás??? Basszus! 

A dal amúgy nálam ötcsillagos és ♥♥♥♥♥ :)


"Nyár van, olvad a málna a számban,
égek egy könnyű lázban, ha a váll a vállhoz ér.
És minden percben nyár van, a csókod pihen az ágyban,
lasan ébresztem hátha az ajtóban utolér.”

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr215243294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása