2013.04.22. 18:20 | Szerző: -Ani-

Ma két órára édes "kis lányommal" olajcserére, és nyári gumi cserére voltam bejelentkezve. Kislányom.... mert Agila anno valahogy nekem ez lett, amikor az autószalonban kiválasztottam, és vártam rá, hogy megérkezzen. Fél egykor még csepergett az eső, hezitáltam erősen, hogy lemossam a leányzót, avagy nem. Majd negyed kettőkor, mint a villám nekiestem, és persze "Ani módra", gyönyörűen, lemostam, majd szinte száradásig szarvasbőrrel törölgetve szépen megcsináltam.
agila.jpgHáromnegyedkor, már az "ablakok" :) is ragyogtak rajta, majd berohantam, felöltöztem, pici rúzs, és már futás a "nagy szervizelésbe". Szomszédnéni, meg is jegyezte: Ani, maga egy varázsló! :) Hát igen, ha nagyon akarok, akkor igen tűzről pattant menyecske vagyok. :) Várakozás közben két aranyos nővel is beszélgettem, egyik a szerelő felesége volt, a másikról nem tudtam semmit, ugyanazon feladat hozott össze minket, kerékcserére érkezett. Elsőbbséget kínáltam neki, mivel az én "babámra" több munka várt. Az idő oly gyorsan nyárba fordulása és annak egészségre való kihatása került szóba, majd valahogy az én múlt heti mumpszom. Nem is tudtam kinek mesélek vagányul, aki mosolyogva értékelte a hallottakat, akinek nagyon tetszett a hozzáállásom, az pont egy háziorvos "doktornéni" volt. Mondtam, hogy benyeltem azt, amit sosem szoktam, félelemből kötélnek álltam és ilyen kemény gyógyszerek beszedésére adtam a fejem, de főleg ezt tettem nem csak azért, mert az orvos azt mondta, hanem szerettem volna megnyugtatni a családomat, és a környezetemet. Ő elmondta, hogy elég lett volna egy kis borogatás, néhány fájdalomcsillapító, majd hétfőn a komoly felülvizsgálata a dolognak. Sokat beszéltünk még az alternatív gyógyászatról, egyetértve, jó kedéllyel, majd amikor elment, utána tudtam meg, hogy ő egy háziorvos. Tünemény, mert nem mondta, és azt sem, hogy a férje fogorvos, amikor arra utaltam, hogy felkeresem a fogdokimat... Király, az ilyen embereket szeretem! Szerintem ő is, mert én végül nem panaszkodtam, csak beszélgetés közben, vázolva került a téma szóba kettőnk közt, ha tudtam volna, meg sem említem. Viszont Murphy törvénye mindig belepiszkít az én dolgaimba.... most dörög az ég, éppen eleredni készül az eső.
No azért szoktam kímélni Agilámat, ilyenkor a Challanger típusúra pattanok fel..
seprű.jpgVáó! :Szállok a széllel! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr715241690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2013.04.23. 10:35:09

Ez így működik, ha esőt akarsz moss kocsit! :))
süti beállítások módosítása