2013.04.20. 09:30 | Szerző: -Ani-

Az egyik reggeli műsorban a bükkszentkereszti gyógyfüves Gyuri bácsi volt a vendég. Elcsíptem még belőle egy kis részletet. Simándy Józsefről volt szó, elmeséltek vele kapcsolatba egy történetet, amint a mezőn a kazlak mellett előadta Erkel Ferenc: Bánk Bánjából a Hazám, hazám című áriáját. Leesett az állam, amikor ma reggel ezt a  gyönyörűséget, Kiss B. Attila előadásában meghallottam. Fantasztikus! Nem gondoltam, hogy az az általam is annyira szeretett hang, Simándy halála után még egyszer valahonnan "visszaköszön" élőben. És lám, lám.... vannak még csodák.... nagy a hasonlóság. Szeretem a komolyzenét, hanglemezem ha nem is rengeteg, de van bőven, most már a CD gyűjteményem fejlődik szépen. Gyorsan bevágtáztam a lemezek közé, amiket épp nemrég határoztam el, hogy áruba bocsájtok, végignéztem rajtuk, megsimiztem őket, kicsit könnybe lábadt a szemem és lehet, hogy inkább egy jó lemezjátszót szerzek be hozzájuk, mert a régit lomtalanításnál kitettem. Van, hogy az ember..... hát van.... azt hiszem nincs az a pénz..... még sincs.
bánk.jpg
Találtam a neten kommentet ezzel kapcsolatban:

"Simándy József "öröksége" méltó helyen van Kiss B. Attilánál." Egyetértek!

Attila Kiss B. Bánk bán - Hazám, hazám / Szeged 2007

Simándy József - Bánk Bán

rákattintva meghallgathatjátok

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr215235988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása