2013.04.10. 00:14 | Szerző: -Ani-

Csodálatos az éjszaka! Marci már az igazak álmát alussza, én kint álldogáltam egy kicsit az udvaron Cilike, Frici és Bandi társaságában. :) Bámultam a csillagos eget, a távolból békák szerenádja hallatszott. Hű de rég hallottam már! Az utóbbi morc idő után kételkedtem is benne, hogy jól hallom-e, de tényleg a brekuszok élvezkednek a mezőn lévő nagy víz tócsákban. Melegnek nem mondható az idő, viszont igazán hideg sincs, hisz pizsiben és köntösben nem fáztam. Bejöttem és azóta zenét hallgatok, no meg írok. Nagyon jó zenék vannak a gépemen, fejhallgató a fejemen és állati jó érzés ahogy a bazi nagy hangerő zsibbasztja az agyam. Egy mélynyomó is nyugodtam jöhetne most, azt is elbírnám. Néha csak így vagyok képes lazítani, kikapcsolni. Szól itt minden, hol azt üvölti valaki a fejembe, hogy crazy.... hm... jól értesült. :) Olyan deja vu érzésem van, mintha ezt, vagy hasonlót írtam volna már valamikor. :) Most épp Flo Rida... de erre inkább táncolnék, akár a mai tornát is bepótolhatnám így éjfélkor egy-két ilyen pörgős zenére. :)

Délután egy kis séta közben végre ibolyát is találtam....

ibolya.jpg
Altatónak azért.... mégiscsak... mert ilyen finom az én lelkem, csak néha szabadul el a pokol.... és a vadóc :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr435214396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása