2013.03.26. 19:27 | Szerző: -Ani-

Tegnap óta a helyzet csak romlott, alig tisztítják az utakat. Reggel Celldömölkre kellett mennem, ezt az utat nem kívánom még az ellenségemnek sem! A főútvonalakat használtam, lépésben lehetett közlekedni, mivel nem látszott, hol van az út széle. Amikor szembe nagyobb autók jöttek, komolyan mondom, reszkettem, nehogy éppen akkor csússzak meg. Talán kétszer találkoztam hókotróval, ami csak kotort, azt is olyan "sehogyan" formában, és nem szórták az utat semmivel. Volt olyan rész, ahol akkora hóátfúvás volt, hogy azt hittem ott maradok. Most engem is lehet szidni, miért indultam útnak, sajnos idézésem volt... No mindegy, mire hazaértem rettenetesen elfáradtam, fizikailag, lelkileg, idegileg, mindenhogyan. Esik, esik, és nem írta még ki az iskola a honlapjára, hogy nem kell holnap menni a gyerekeknek, kíváncsi vagyok, hogy egyáltalán betud-e jönni a busz a faluba reggel.
Ekkora fejetlenséget, ami ebben az országban van!
NAV irodában: Bejött egy bácsika, "akinek még a szeme sem állt jól", én pont egy adatlapot töltöttem ki a közelében, és fültanúja voltam az ügyintézővel folytatott beszélgetésének. Mindenáron telefonszámot akart, az osztrák (NAV) Financ AMT elérhetőségeire volt kíváncsi, ahol feljelentést tehet, és ugyanúgy itthon kinek kell feljelentést tennie. Mert vannak emberek, akik feketén dolgoznak, és vajon hány fizetést vesznek fel, és hová lesz ez az ország miattuk stb. Gyalázat! Már megint ott tartunk, ahol az ötvenes években?! Megint "sikk" lesz besúgónak, spiclinek lenni?! Nem szégyelli magát öregember létére?! Kíváncsi lennék, mennyi nyugdíjat kap, és arra is, hogy mit csinált a múlt rendszerben... Szegény szomszédjai! Ezzel nem azt akarom mondani, hogy "feketemunka" párti vagyok, de tudva való, hogy sajnos milyen sz*r világ van itthon az utóbbi időben, miért kell másokat bántani, másokkal foglalkozni?! Van hatóság itt is, ott is, aminek ez a dolga, hagyjuk meg nekik!
Még csak hét eleje van, de ebben a két napban annyi sérelem ért, olyan dolgokból kifolyólag amiről nem tehetek, hogy azt el sem mondhatom, nem is szeretnék itt kitálalni... Egészségügy, oktatás, a semmire való új szabályok, törvények mind, mind részesei a kiborulásomnak! Elegem van mindenből! Ez a kormány csak mindent elb*szott, állítólag értünk, a magyarságért, pedig én úgy érzem nem jelentünk mi már semmit! Az egészségügynek nem áll módjában minket meggyógyítani, nincsenek a szülőknek megfelelő jogaik, cseszegetik a diákokat, a dolgozókat, a nyugdíjasokat... mindenkit. Nem érzem jól magam a bőrömben, nem érzem jól magam az országomban, nem érzem azt sem, hogy egyáltalán a miénk lenne, nem érzem a demokráciát, csak azt, hogy egy kis Közép Európai elnyomás alatt lévő ország polgára vagyok.... magyar vagyok.... de már azt sem jó sehol kimondani!

Egyetértek a dal minden sorával...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr825174181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kéttojásos 2013.03.27. 08:51:16

Az a baj hogy majd a másik kormány sem a dolgozókért fog tenni...ahogy az előzőek sem tettek semmit!... de most mindent megtesznek hogy a jelenlegit égessék... Ahelyett hogy az ember az összefogást látná, inkább a kést forgatják egymás hátába...és persze tömik a zsebüket! Nekik van miből!
Köszönöm de nem kívánom vissza a régi rendszert...csak jobbat és tisztességesebbet! Tisztességes munkát és bért. Nem közmunkát és nem könyöradományt. ha már kiárulták ezt az országot akkor most itt az idő hogy helyre tegyük. Munkahelyek létrehozására kéne költeni nem reklámokra meg szavazat gyűjtésre . Miközben kapjuk a tengernyi pénzt az Uniótol, elherdáljuk arra hogy betömjék vele azok száját akik semmit nem tesznek ezért az országért hogy élhetőbb legyen. Na ezeknek inkább sóbányát vagy kőkemény közmunkát hogy a sok szart amit csinálnak azt eltakarítsák. Ne az legyen hogy hát tőlük bizony ne várja senki hogy ennyi pénzért még dolgozzanak is....fél 8 ra jönnek dolgozni de 9 órakor már egyet nem találni a helyén. ha szólni mer nekik valaki, leordítják a fejét! És akkor nagyon szerényen viselkedtek. Bocs ani! de kicsit kihoztad belőlem az ördögöt:) De tökéletesen megértettem amit írtál és egyetértek vele.

jazoli 2013.03.27. 09:55:40

Teljesen mindegy ki van hatalmon. Politikus. Ennyi.
Egyetértek!

kéttojásos 2013.03.27. 11:17:12

Ez a gyűjtő szó hogy "Politikus!" Ennyi! Tényleg így van!

-Ani- 2013.03.27. 18:24:16

@Rezső Nánási: Örülök a hozzászólásnak, teljesen igazad van. :)
süti beállítások módosítása