2013.03.23. 20:10 | Szerző: -Ani-

Reggel Bükfürdőn jártunk Apcival. Giccs és csicsa mindenfelé, évről-évre több. Egyet le is fotóztam, nem hagyhattam ki. :)
bük.jpg

Ebédre zeller levest juhtúrós galuska betéttel, és tengergyümölcseit készítettem, utóbbit nagyon szeretjük. Én nem "faksznizok", forróvízzel leöblítem, majd fokhagymás vajra "dobom", pici borssal megszórom, amikor megpuhul (pár perc) gazdagon meghintem petrezselyemzöldjével, és még leheletnyit összepirítom. Rizzsel, vagy puha kenyérrel isteni finom.
tengergyümi.jpg
Kettőkor Erikánál voltam, ez már a művészeti kurzus negyedik napja. A gyerkőcök csendéletet ábrázoltak, én és Tibor szénnel portrét készítettünk, vonal használat nélkül....

szombat1.jpgszombat2.jpgszombat3.jpgszombat4.jpgszombat5.jpgszombat6.jpgszombat7.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr775164614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2013.03.24. 08:21:50

Tartalmas szép napotok volt, Anikám! :)
De azok a műtehenek vagymik!!??Anyámborogass :DDD
*
A tenger gyümölcsit én sajnos nem szeretem, de biztosan jót lakomáztatok belőle!
Puszi! :) :*
Ági

kéttojásos 2013.03.24. 14:01:00

Még jó hogy nem tettek oda egy fejősnénit is fejőgéppel...huuu ez rémület! Szép hétvégét nektek!

-Ani- 2013.03.24. 17:40:44

@alliteracio: Ugye mit találtam?! :D Anyukám sem bírja a tengeri herkentyűket, ilyenkor inkább át sem jön. :) Puszi Ágikám! @Rezső Nánási: :) Neked is szépet! :)
süti beállítások módosítása