2013.02.19. 21:15 | Szerző: -Ani-

Pedig hol van még a tavasz! Most néztem az időjárás jelentést, és az előrejelzéseket... Hihetetlen! Már megint havat jósolnak errefelé. Még el sem olvadt az előző.... egyszer majd csak vége lesz a télnek, az a lényeg, hogy nincs hideg. Ma is pulóverben sétáltam le a napi adagomat, közben hét ágról sütött a Nap. Sétálok, tornázom, mozgok amennyit csak bírok, és mégis olyan fáradt, és álmos vagyok. Tegnap már tízkor lefeküdtem aludni, éjjel egykor felébredtem és hangyányi szundításokkal, amit a legnagyobb jóindulattal sem nevezhető alvásnak, tévét nézve virrasztottam át az éjszakát. Ezért aztán egész nap majd leragadt a szemem.... Semmihez nincs kedvem, teszek-veszek, de úgy létezem, akár egy gépember. Valószínű ezt nevezik "tavaszi fáradtságnak". Reggel mire lezuhanyozok totál elfáradok, és legszívesebben azonnal lefeküdnék aludni. Zöldségen és gyümölcsön élek, vitaminhiányom tuti nincsen, napi másfél-két órát töltök mozgással kint a szabadban.... egyszer megjavulok én.... remélem... :)

Alvás!...
jó éjt.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr325092882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása