2013.02.18. 15:19 | Szerző: -Ani-

Kicsit lusta voltam mostanság blogolás téren, de a gépet sem sűrűn kapcsoltam be péntek óta. Valahogy nem volt kedvem.... Csütörtök éjszaka kikapcsolás előtt felugrottam a facebookra, gyönyörűen rákattintottam egy Gábortól jövő linkre, ami aztán "megette" a gépemet sec-perc alatt. Török vírus, amit nem is a Gabi küldött, de amikor a linkre mentem már nem volt visszaút. Helyette sírás-rívás, Tóninak telefonálgatás, mivel még a kezdő oldal sem jött be, csak a nagy szürkeség.... Hangos ima a Jóistenhez, könnyek, hálakő szorongatása, közben Tóni instruciói... Sikerült! Nem veszett el semmi. Igazán a rengeteg fotót sajnáltam volna, tele van a gépem vele, és a nyaralásokat sem írtam már vagy két éve ki sehová, befejezett és befejezetlen írásaimból néhány, ezek tehát mind elvesztek volna. Most írogatom ki őket, rendszerezek. A külső "vinyóm" tönkre ment, kéne venni egy másikat.... persze azon is egy csomó cucc, aminek lőttek. Ezért is, volt egy picurka gép undorom.... bezzeg régen, mennyivel egyszerűbb volt az élet! Tudom, hogy most könnyebb és jobb, és most az egyszerűbb, de... de.. :)
Basszus beköltöznék néha a "vadonba"! Egy-két hétig petróleum lámpa, vagy gyertya, sok könyv, beszélgetés stb. Eltudnék képzelni egy jó kis házat valahol egy nagy erdő közepén, persze körülötte két jó nagy kutykóval, akik azért vigyáznak ránk, esetleg egy rádió adó vevő, ha valami baj adódna, mert térerő sem kell, a telefon itthon maradna..
Jó kis egyszerű eledelek, amihez nem kell hűtő, semmi tévé, semmi 21. század... semmi csekkek, semmi politika.... Csak nyugalom, szeretet, és boldogság.....

Ez gyönyörűűűű
!
hegyen.jpgVarázslatos belső...
18.jpgVáó! Hát nem elég ennyi is! :)
Váó!.jpgEgy ilyen malommal is kiegyeznék....
malom.jpgAkkor most megyek sétálni.....

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr965086896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chanson 2013.02.18. 19:52:02

Mi kiegyeztünk egy falu végében. :-)

-Ani- 2013.02.18. 20:17:16

@chanson: Ha nyugodt és tetszik, oly mindegy falu vége vagy a közepe, csak jó legyen! :) Mindkettőnk Bp-i, Apci tősgyökeres budai, majd felnőtt korban mindketten Érden kötöttünk ki.... aztán együtt költöztünk....Imádjuk Vasmegyét, jól érezzük magunkat egy cseppnyi faluban.... :)

chanson 2013.02.18. 22:14:34

Z. is bennszülött pesti... én is városban nőttem fel. De függetleníteni szeretnénk magunkat... kicsit a társadalomtól. :-)

nemiswan 2013.02.19. 04:46:23

Gyönyörű ! :) Én is mindig azt mondom : lakatlan sziget ..:)
Kaptam én is fura linkeket, több ismerőstől .Nem nézek meg semmi ismeretlen linket ..így is eléggé halódik a gépem :S

kéttojásos 2013.02.19. 09:35:04

Amikor a Börzsöny kapujához Nagybörzsönybe értem, egy pillanatig sem gondolkoztam hogy ez az a hely ami nekem kell. Persze azért meg vannak ennek a dolognak is a negatívumai. Pesti létemre nagyon hamar megszoktam a vidéki életet. De azért sokszor hiányzik a városi élet! :) A malom kép mesés! Nekem kettő is van a környezetemben...persze azok nem ennyire mesébe illőek. Nekem a falu szépsége mellett inkább a természet a hegyek közelsége az ami vonzott ide!

-Ani- 2013.02.19. 18:35:41

@Rezső Nánási: Börzsöny gyönyörű, anno sokszor túráztunk benne apukámmal. :) A város hiányzik.... de bepattanok az autómba, és megyek.... :)
süti beállítások módosítása