2013.02.07. 21:59 | Szerző: -Ani-

Hosszú ideje már nem jártam a hegyen, a nagy hó stb. miatt, ma viszont késő délután Bandival és Anyával nekivágtunk. Annyira jól éreztem magam, Bandi is, végig "röpködött" körülöttünk. hegy0.jpgHihetetlen varázsa van a természetnek, gyógyítja a lelket, és az ember minden porcikáját, dőlt belőlem a hülyeség egész úton, Anya könnyesre nevette magát, a hegytetőn még táncra is perdültem... :)

hegy1.jpgHát nem gyönyörű, a zöld növény, fehér hó, kék ég és a szikrázó napfény egyvelege!
hegy2.jpgMár kívülről ismeritek ezt a tájat annyit fotóztam minden időben... :)
hegy3.jpg
hegy4.jpg
hegy5.jpg
hegy6.jpg
hegy7.jpgMondtam anyámnak igyekeznünk kell, mert erre járt a királyfi fehér lovon, és utol kell érnünk!
hegy8.jpgKedvenc ház a hegy alatt, ezt mindig megörökítem.
hegy9.jpgBolondos Bandus föl-alá rohangált...
hegy10.jpgEz a hódarab talán hóember volt ki tudja, de ilyen szépen ácsorgott az út szélén.
hegy11.jpg
hegy12.jpg
hegy13.jpgHihetetlen jól bírta anyám fölfelé a menetet, majdnemhogy fürgébb volt mint én.
hegy14.jpgBandi minden nagyobb havas részen hempergett, zabálni való volt!
hegy15.jpg
hegy16.jpg
hegy18.jpgEzek a bokrok állati jól néznek ki!
hegy19.jpgLefelé menet már kezdett sötétedni...
hegy17.jpgImádom a fáradt, lenyugvó napsugarak játékát.... van ahol aranyra fest mindent és ragyog... egy másik irányban pedig már majdnem sötét van..
hegy23.jpg
hegy21.jpg
hegy22.jpgHulla fáradt vagyok, de ez a fáradtság egész más.... A héten mindennap gyalogoltam legalább egy órát, holnap is fogok, ilyen szép időben pedig jöhetnek a nagyobb távok is, mint ma. Kár, hogy nincs egy férfi, akivel a környékbeli erdőket is járhatnám hét közben, mint annak idején Eddyvel, mert azért Anyával ketten... hm..kicsit félős vagyok.... Marcust nem lehet rádumálni, nem is tudom kiket lehetne majd megfűzni egy kis tavaszi erdőjárásra.... hétvégén Apcit :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr515068368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása