2013.02.04. 23:50 | Szerző: -Ani-

11 óra van, mármint este.... itt ücsörgök a laptopom előtt, kávét iszom.... igen, kávét! Noormális? Nem. Tudom. :) Epekedve nézek mindenféle tulipános képeket, mert már úgy nem szeretem a telet!
576916_543409715685722_550141751_n.jpgA tulipánokat sem szeretem, de most mégis jó nézni őket.... Pedig a tavasz valahol már itt van a kertek alatt, ellepték a nappalit a hülye hangyák, a Frici Öcsi maccs pedig egyfolytában üldözi szegény Cilikét. Az bujkál a garázs fölötti kispadláson, inkább nem jön enni. Cili kb. négy éves, de picike, sosem szült, szerintem nem is igazán lány, de nem is fiú cica.... Szóval szenved a Frici zaklatásaitól. Frici pedig az igazi hősszerelmes, ül a kút káván, néz föl a padlásra, és egész nap vinnyogva nyávog. Őrület! Minden évben kétszer így van ez.....
Apci múlt héten Németországban volt, egy repcsiér ment, és mesélte, hogy "Bajorország fővárosában", Münchenben és a környékén teljesen elolvadt a hó, és gyönyörű volt az út, szépséges helyeken járt. Ha most Marci koleszos lenne, jövőhéten Apci újra megy, akkor bizony elkísérhetném. De sajnos Marcit itthon hagyni a nagyival nem lehet, meg sem fordul a fejemben. Tanulást így is erősen csak imitálja, sosincs lecke, nem kell tanulni..... szóval "gatyába kell ráznom" néha a fiamat. Nézelődtem délután a hálón, néhány fontos kérdésre kerestem választ, két-három órával később hülyébb voltam a kérdéses dolgokban, mint a keresés elején. Van itt minden, idő és türelem kérdése az egész, viszont "hadititkokat" csak pénzért tudhatsz meg. Add meg az emailod, regisztrálj, majd megkeresnek stb. A fórumok azért kicsit segítenek, ott mindenfélét elpletyóznak, hamar rá lehet jönni egy-egy csodaszer, vagy csodakúra csak ámítás, és semmit nem ér. Ezért viszont érdemes itt kutakodni, mielőtt "nagy fába vágná a fejszéjét az ember". Mindegy keresgélés közben egy csomó más infóval, gazdagabb lettem, okosodtam egy kicsit.... :) Amit még tiszta szívemből utálok, az az, hogy az iskolai ellenőrző, szinte semmilyen régi funkciót nem tölt be, a jegyeket nem írják be, mindent itt a virtuális naplóban kell megnéznem. Van, hogy be sem tudok lépni, vagy összeomlik a rendszer, és szegény "felelős" tanár "javítgatja". Olyan jó lenne azokat a jegyeket az ellenőrzőbe beírva látni! :) Így viszont Marcinak mindig van a tarsolyában egy aktuális mentő szöveg:
- Anya már rég kijavítottam, csak a tanár még a neten nem írta a jegyet be. Khm! Ja!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr715063231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2013.02.05. 12:47:51

Változik a világ, de nagyon, mint ellenőrző is... :)
Viszont kell, hogy közeledjen a tavasz, a medve is megmondta... :)
süti beállítások módosítása