2012.12.28. 20:30 | Szerző: -Ani-

Tegnap vásárolni voltunk, és azt mondtam, ebben az évben ez volt az utolsó. Ha.. ha! Én kis naiv! Ma reggel Apci felöltözött, hogy indulnak Marcival Sárvárra, a fürdőbe egy kis dagonyára, én nekiláttam előszedni a fürdőruciját... vagyis csak előszedtem volna. Fogalmam sincs, hogy miért, de minden fürdő cucca lent van Balatonon, még a strandpapucsok is. Termál lefújva, majd holnap, indulás fürdőnacit és strandpapucsot venni! December végén, nem is röhögnek ki! Készülődés közben, még egy kis idei meglepi.... a mosdónál az alig pár éves, szép, svájci csapocska kilyukadt, és a "hasikájánál" spriccelt belőle a víz. Gyönyörű, más sem hiányzott! Akkor egy újabb ok a vásárlásra. Végül sikerült mindent beszerezni, papucsot csúnyát, fürdőnacit tűrhetőt, csapot drágát, pedig csak egy magyar középkategóriásnál döntöttünk. Még három nap ebből az évből, remélem az efféle "nyalánkságokból" pedig már nem lesz egy sem! A "fészen" láttam egy képet, egy emberi májat ábrázol, alatta a felirat: A hónap dolgozója. Szerintem is így van! Minden este megfogadom, hogy holnap csak gyümölcsöt eszem, mert már a legegyszerűbb ételek is megülik a gyomromat. Á, nem lehet azt kibírni max. délig, aztán terítek a családnak, és végül velük eszem. Mindegy, hogy csak egy kis főzeléket, akkor is estére haldoklom... és éhezésről álmodozom. No, majd holnap! :)
December eleje óta készülök, hogy saját kezűleg madáretetőt eszkábálok, mégpedig parafadugókból. Eddig nem jött össze, viszont karácsonyra hozott egyet a Jézuska. Olyan édi... de azért lehet, hogy elkészítem a saját remekművemet is. :)
madáretető.jpgVan egy csomó film, amit a napokban megszeretnék nézni.... de közben már fáj a fogam az ajándék könyvek mielőbbi elolvasására.....
könyvek.jpgEbből a sorozatból tegnapelőtt hajnalban elkezdtem az elsőt, és azért pont ezt.... mert ez volt a legközelebb hozzám. :) Befotóztam  "Törzsvendég" gyönyörű karácsonyi lapját, és ott a könyv sarkán a szép kis könyvjelző. :) (Andi, ezentúl ezt használom, puszi!)
olvasom.jpgJa, és jövőre új internet lesz, azt is ma megérdeklődtük, jövőhéten megrendeljük...mert ezzel tele van a hócipőnk!
kari_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr213512288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2012.12.29. 06:03:43

Ezek a zabálós napok ..nekem is összement a nadrágom :) Nagyon szuper a madáretetőd :)
süti beállítások módosítása